Osaatteko rentoutua kun lapsilla vieraita???????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuulostaa hassulta mut aina kun poitsuilla on kavereita kylässä en osaa olla sillai kun kotonani. Ehkä se on tottumus kysymys kun meillä ei vielä kauheesti noilla käynyt vieraita. Pojilla on vielä yks juttu joka mua kovasti äesyttää nimittäin se et tuntuu etteivät mitään tekemistä keksi, pelaisivat vaan pleikkaa ja jotenkin stressi siitäkin et oon tylsä äiti kun en aina anna pelata kun on niin hieno ilmakin.

sama juttu. en osaa oikein olla oma itseni. alan sellaiseksi ylikivaksi äidiksi. hymyilen kuin idiootti. kai yritän miellyttää lasten kavereita etteivät pida minua pelottavana tmv. ja mun on hirveen vaikea kieltää lapsilta mitään jos niillä on kavereita kylässä.

riippuu vieraista.
Jos vieras tyyliin ei kelpaa mikään ei halua leikkiä mitään tutkii paikkoja kun oma lapsi yrittää ehdottaa leikkiä, niin en oikein pysty itsekään olla oma itseni.

jos taas vieras jaksaa keskittyä leikkimään ja viihtyvät lasten huoneissa, niin tottakai itsekin pystyn keskittyä paremmin.
Minulla vähän samaa, että en osaa kieltää paljon mitän jos lapsilla kavereita, ja silloin kuitenkin alkaa kiukuttaa jos koko ajan pyydettään jotain. tällöin alan toivoa ja odottaa että kaveri lähtisi kotiinsa ja alan yleensä laitella ruokaa, että saa käskeä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:
Tänään just mietin, että voinko olla bikineissä kotona, kun kuopuksen kaveri tuli kylään. Eli ei kai sitä sitten ihan osaa rentoutua :)

Täällä ukko rentoutuu liikaakin kun välillä menee munasillaan vaikka on vieraita :D

Minä taas rentoudun parhaiten silloin, kun pojalla on kavereita kylässä. Ne puuhaavat omiaan eikä äidin tarvitse pistää tikkua ristiin B)
Ja meillä komennetaan samalla tavalla ns. vieraita ja omia lapsia, en tosiaan ala silloin miksikään "ylikivaksi äidiksi".

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:
Tänään just mietin, että voinko olla bikineissä kotona, kun kuopuksen kaveri tuli kylään. Eli ei kai sitä sitten ihan osaa rentoutua :)

Täällä ukko rentoutuu liikaakin kun välillä menee munasillaan vaikka on vieraita :D

:DDDDDDDDDD

Yhteistyössä