Osaatteko kertoa, vatsa kipeä jo ties monetta päivää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikivanäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikivanäin

Vieras
Tätä on kestänyt jo melkein viikon verran. Vatsa kipeä, pistelee, välillä polttelee, välillä taas oksettaa muttei mitään oksennusta kumminkaan tule. Tuntuu että ilmaa olisi kauheasti vatsassa muttei tule ulos oikein kunnolla. Ripuliakaan ei ole.
Välillä on pari päivää, kun vatsa on ihan ok ja sitten taas seuraavana päivänä tukala olo. Turvonnukkin maha on.
Keliakia testeissä olen käynyt, ei mitään siinä. Lakto-into mulla on, mutta en käytäkkään maitotuotteita juurikaan.
Lopetin batteryn juonnin reilu viikko sitten, olen ollut todellinen suurkuluttaja ja kun vatsakivut alkoivat, ajattelin sen johtuvan sen moskan juonnista mutta ei ole kyllä vatsakipu vielä mihinkään kadonnut :( Tämä on kamalaa.. joulu tulossa ja olisi kiva olla ihan terveessä kunnossa.
Ruoka kyllä maistuu hyvin, sen puoleen ei ole ollut ongelmaa. Auttakaa joku! Kiitos

Tuli vaan mieleen kun mun veljellä oli syksyllä selittämättömiä vatsakipuja, niin lekurissa kyllä kävi ja sairaslomalle meni. Epäilivät Chronin tautia jne. Mutta ilmeisesti stressiperäinen, lääkettä vetää nyt. Mun mielestä ruokavaliolla on kyllä merkitys. Mutta kannattaisko mennä ihan lääkäriin, jos toi on pitkään jatkunut ja vaivaa eikä helpota?

mulla on kyllä paljon stressiä. En epäilis vaikka siitä johtuisikin..
En oikein tarkalleen tiedä mitä närästäminen on :D röyhtäyttää välillä, mutta ylävatsaa ei oikein polttele. Enemmän polttelu on keskivatsan kohdilla..

Yhteistyössä