Osaatko epäillä kahden ihmisen välistä sutinaa pelkän fb-kirjoittelun vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja taustamyhäilijä
  • Ensimmäinen viesti
taustamyhäilijä
Voiko kirjoituksista ym paljastua? Tarkoitan tietysti jotain muuta kuin niitä pusi pusi-juttuja.
Esim. yhtäkkinen kiinnostus toisen ihmisen linkityksiin, päivityksiin, niihin kommentoiminen jne.

Entä miksi Matti on poistanut tiedon seinältään, että on linkittänyt Maijan seinälle jotain? Siitähän jää tieto Matin seinälle ("julkaisi linkin käyttäjän Maija seinällä"), mutta jostain syystä on poistanut sen vaikka muut linkitystiedot antaa seinällään olla.

Joo, on mulla oikeakin elämä. Kunhan nyt pohdin :D

ap.
[QUOTE="eee";24971171]Kyllä mäkin noita joskus katselen sillä silmällä. Mun mielestä esim. kuvien tykkäämisistä voi päätellä paljon. ;)[/QUOTE]

Muutama kuvatykkäys puolin ja toisin. Eivät tosin kumpikaan ole pitkään aikaan julkaisseet uusia kuvia.

ap.
[QUOTE="Niin";24973550]No kyllä tuollainen linkitys jollekin voi aiheuttaa jo mietintää, jos ahkerasti seuraa sivujasi tms. Että varaudu siihen, että joku saattaa kohta jo kysellä jotain.[/QUOTE]

No kun kukaan ei ole kysynyt mitään! Salaa vähän toivon, että joku epäilis ja kysyis :D Mutta ei, ei ole aiheuttanut minkäänlaisia reaktioita mihinkään suuntaan :snotty:

Mä en kyllä aikoinaan tajunnut yhtään mitään sutinoita vaikka niitä siinä mun nenäni alla oli ollut jo pitkään. Johtui eniten siitä etten seuraillut kenenkään profiileja tai aktiviteetteja jatkuvasti, vasta kun multa alettiin kysellä asiasta niin aloin kiinnittää asiaan huomiota.

"niin"
No kun kukaan ei ole kysynyt mitään! Salaa vähän toivon, että joku epäilis ja kysyis :D Mutta ei, ei ole aiheuttanut minkäänlaisia reaktioita mihinkään suuntaan :snotty:
Mitä sit vastaisit, jos joku sinulta asiasta kysyis tai vihjais? Kertoisitko että jotain ois meneillään vai sivuttaisitko sen? Voihan se olla, että joku ei tiedän keskenäisiä linkittelyjä huomaa, tai sit joku huomaa mut ei tiedä sanoisko siitä jotain vai ei...

ap.
[QUOTE="niin";24973749]Mitä sit vastaisit, jos joku sinulta asiasta kysyis tai vihjais? Kertoisitko että jotain ois meneillään vai sivuttaisitko sen? Voihan se olla, että joku ei tiedän keskenäisiä linkittelyjä huomaa, tai sit joku huomaa mut ei tiedä sanoisko siitä jotain vai ei...[/QUOTE]

En tiedä mitä vastaisin, kun en tiedä onko meillä oikeasti jotain ;) Siis minun puolelta on, mutta en tiedä onko tämä vain toiveajattelua. Mutta kun peilaa nykytilannetta aiempaan (ollaan tunnettu noin 3,5v) niin koskaan ei olla näin paljon yhteyksissä oltu. Ja aloite näinkin aktiiviseen toimintaan on lähtenyt vastapuolelta.

[QUOTE="eee";24971171]Kyllä mäkin noita joskus katselen sillä silmällä. Mun mielestä esim. kuvien tykkäämisistä voi päätellä paljon. ;)[/QUOTE]

Tai sitten kuvittelet omiasi. On näitä kyylääjiä nähty, jotka näkevät just sitä, mitä itse haluavat.

Mä en vetäisi mitään pitkälle meneviä johtopäätöksiä tollasesta. Samaahan voisi sanoa elleivät ollenkaan kommentoisi tai tykkäisi toistensa julkaisuista. "Ne ei vaan uskalla ollenkaan kommentoida ettei kukaan vaan arvaa että niillä on jotain keskenään". Naurettavaa kyttäämistä.

Yhteistyössä