osaako oikeesti toi mun 1v3kk tyttö...

Mun poika 1v3kk seilaa kans käsilaukun kanssa ja laittaa sen pään yli kaulaansa roikkuun. Sitten se menee pitkin kämppää. Ei vaan osaa ottaa sitä kauheen helposti pois ja hermothan siinä menee =)

Meillä neiti kuljettaa vauvanukkeaan ympäriinsä sylissä tai sateenvarjorattaissa ja silloin tällöin tarjoaa sille maitoa, joko omasta mukistaan tai leikkeihin annetusta tyhjästä actimel-purkista. Sit kun löytää nukkensa taas jostain mihin viimeksi sen jättänyt, niin halii sitä ja sanoo "aaaii :)")

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä neiti kuljettaa vauvanukkeaan ympäriinsä sylissä tai sateenvarjorattaissa ja silloin tällöin tarjoaa sille maitoa, joko omasta mukistaan tai leikkeihin annetusta tyhjästä actimel-purkista. Sit kun löytää nukkensa taas jostain mihin viimeksi sen jättänyt, niin halii sitä ja sanoo "aaaii :)")

niin ja neiti 1v 5kk

Meillä 1v. kantaa omia vaatteitansa kaapista pyykkikoneeseen. Ja laittaa ne sillai sullomalla (niin kuin minä teen aina)
Eikä oltu ikinä edes laitettu mitään kenkiä lapselle jalkaan (siis tämä 1v.), niin alkoi hakemaan isoveljen kenkiä ja niitä yritti itse saada jalkaan.
Lisäksi tuo lapsi on sihissyt ja osoitellut kissoja jo hyvän aikaa, kun me sähistään kissalle, jos on jossain pahan teossa.

Kaikkea ne matkii...

Yhteistyössä