osaako kukaan sanoa miten suoraveloitukset menee tililtä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
kun tänään oli lainanlyhennyksen maksupäivä ja unohdin eilen illalla siirtää tilille rahaa ja vasta äsken siirsin, että meneekö lyhennys vielä tänään vai pitääkö se itse tehdä.

riippuu varmaan pankista.. siskolla sampossa pitää ite tehdä jos pankki on jo yrittänyt tehdä suoraveloitusta.. kun taas mulla op:ssa ne yrittää mun mielestä 2 pankkipäivää tehdä suoravelotusta.. jos ei sittenkään onnistu niin pitää ite tehdä..

osuuspankissa tarkistavat 2 kertaa päivän aikana tilin tilanteen. Jos raha toisella kertaa tilillä niin maksavat. Mutta kun kysymys lainasta soita heti pankkiin ja tarkista. Parempi niin kuin myöhässä.

osuuspankista on siis kysymys, mietin vaan että jos teen tänään oman lyhennyksen illalla, jos ei ole automaattisesti menny, niin eihän sieltä silloin pitäisi mitään karhuakaan tulla myöhemmin.

Mä unohdin kanssa kerran siirtää ajoissa rahaa, siirsin rahat tillille päivän myöhässä ja kun ne ei sieltä hävinnyt niin pistin spostia pankkiin ja kysyin miten toimmitaan niin pankin täti teki veoituksen samantien.
Et ole eka jolle noin käy, etkä viimeinen.

Yhteistyössä