Osaako joku tulkita unia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Näin aika mielenkiintosen unen viimeyönä, tai oikeestaan kaksikin, mutta...

Siinä unessa meille kotiin tuli ampiainen, joka pörräs mun naaman edessä, ja virnuili mulle. Mä koitin hätistellä sitä pois, mut se ei menny, sit hain biokilliä ja suihkuttelin sitä ampiaista sillä. Edelleen se jatko sitä pörräämistä, ja kiukutteluaan. Lopuks se kupsahti, ja muuttui uhmaikäiseksi tyttölapseksi, joka kiukutteli mulle. Ja mun toiseen käteen ilmesty kiukuttelemaan mun nuorin lapsi, kolme vee, jolla kanssa uhma. Sit ne rimpuili mun käsissä molemmat, ja siihen mä heräsin. Oli hyvin kummallinen olo kun heräsin.

Siihen toiseen uneen liittyen, merkitseekö kameli jotain erityistä? :D

Mä pidän unia alitajunnan tapana käsitellä juuri nyt elämässä käsillä olevia kipeitäkin asioita. En siis usko siihen, että tietty asia unessa symboloisi jotain, vaan se kokonaisuus merkitsee.

Tuon ampiasi unen tulkikitsiosin omalla kohdalla ilmanmuuta niin, että alitajunta käsittelee minun ja lasten välisiä suhteita, jotka ei aina ole aivan mutkattomia. joskus ne lapset on kun ärsyttäviä ampiaisia, jotka pörrää bnaaman edessä ja tekee kipeää myöntää, että niitä on joskus vaikea rakastaa, mutta käsissä ne vaan lopulta aina roikkuu, senkin jälkeen, kun ne on ilmoittanut vihaavansa ja muuttavansa pois kotoa heti kun täyttää 16, kun niiltä on "tahto tapettu" biokillillä, eli eivät ole saaneet mitä tahtovat.

Ampiainen,mehiläinen: viittaa vaikeuksiin ja suruihin
Hyönteinen (käskettiin tarkistaa): Olet tunkenut tietoisuudestasi pikkuseikkoja, jotka nyt muistuttavast itsestään. Hermosi ovat huonossa kunnossa. Hyönteisunet voivat myös viitata ei toivottuun raskauteen.

Kameli: Yksi kameli: vaikeuksia ja esteitä. Useita kameleita: suuria, taloudellisia voittoja; kamelilla ratsastaminen: vaurautta; taakkaa kantava kameli: perintöä.

Yhteistyössä