Osaako joku tulkita röntgenkuvaa... kuva on

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Aiemmin aloitin keskustelun niskastani, tässä nyt kuva... osaisiko joku kertoa mikä tuo halkeama on.

30nf6dv.jpg


Vastauksia toivoen... lääkäri kun ei näytä tällä viikolla soittavan... odottavan aika on piiiitkä =)
 
Lisäisin vielä, että tuo samanen halkeama on kahdessa eri kuvassa, joten mikään varjostuma tuskin on... Lisää vastauksia kaipaisin =) Olisko mahd.ketään radiologia paikalla...
 
Hitsi, unohdin kysyä radiologilta.

Meille rölleille ei kuvien tulkinta edes kuulu, vaan se on lääkärien hommaa. Yksikään lääkäri ei halua potilaan inttävän: "Mutta kun se hoitaja SANOI, että..." Selkeissä tapauksissa voimme kehottaa potilasta hakeutumaan suoraan päivystykseen, eikä lähtemään kotiin soittoaikaa odottamaan.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26332844]Piti tämäkin päivä nähdä ettei Anatolia tiedä jotain ja nyt sentään on kyseessä oman alan juttu. :O[/QUOTE]
Ei oo oman alan juttu, lääkärit tulkitsee kuvia, eikä hoitajat. Jos osaisin kuvia tulkita, tienaisin aika hitosti enemmän...

Ja on paljonkin asioita, joita en tiedä. En vaan käy yleensä vastaamassa niihin ketjuihin että "en tiedä" - nyt sitä erikseen kysyttiin ja siksi vastasin.
 
[QUOTE="vieras";26332844]Piti tämäkin päivä nähdä ettei Anatolia tiedä jotain ja nyt sentään on kyseessä oman alan juttu. :O[/QUOTE]

ai onko anatolia lääkäri :O

luulin että _hoitaja_ vain ;) :p
 

Yhteistyössä