M
Mitätarkoittaa
Vieras
Kahtena yönä nähnyt kamalia painajaisia. Viime yön unesta muistan sen verran, että olin jossain rakennuksessa/laivassa, ja puulattiassa oli nyrkin kokoisia reikiä. Eli siellä lattian alla oli joku tila, jossa oli karhuja. Koska tämä oli painajainen, niin tietty ne karhut yritti päästä pois sieltä, ja katteli sieltä raoista keltaisilla silmillä ja aivan saatanasti sai pelätä että millon ne pääsee sieltä pois ja pääsee tappamaan mut.. Tilassa oli myös joku toinen, jonka kanssa yritettiin paeta sieltä, ei päästy mihinkään mutta lähetettiin avunanto viestejä AMPIAISTEN mukana muualle.
Unien tulkkaajat kertokaa mitä meinaa.
Yöllä heräsin MONTA KERTAA kesken unen, ja vaikka sain itseni kokonaan hereille ja hieman rauhoittumaan niin sama uni jatkui aina kun nukahdin. Ei hirveän pirteä olo ole tänäänkään kun mulla jää tosi helposti unen fiilis koko päiväksi. :/
Unien tulkkaajat kertokaa mitä meinaa.
Yöllä heräsin MONTA KERTAA kesken unen, ja vaikka sain itseni kokonaan hereille ja hieman rauhoittumaan niin sama uni jatkui aina kun nukahdin. Ei hirveän pirteä olo ole tänäänkään kun mulla jää tosi helposti unen fiilis koko päiväksi. :/