Osaako joku kertoa mitä tämä meinaa? (unesta, entä onko jollain unikirjaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan tietää !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan tietää !

Vieras
Mä oon nähnyt kolmena viime yönä unta hevosista, kahdessa ekassa unessa hevoset vaan juoksi ohitse tai juoksin heidän perässä, viime yönä näin unta että ratsastin laukkaavalla hevosella.

Mitähän nää unet koittaa kertoa?

Hevonen unessa

Kuten muutkin eläimet, hevonen kuvaa alkukantaista energiaa, viettejä, vaistoja. Kuollut hevonen kertoo jonkin näistä osa-alueista olevan paitsiossa. Jos unennäkijä ratsastaa hevosella, ratsastajan ja hevosen välinen yhteistyö kertoo tietoisen ja vaistonvaraisen toiminnan sujuvuudesta. Myös hevosen väriin kannattaa kiinnittää huomiota.

Vähän ohi aiheesta mutta osaisko joku kertoa mitä se sitten tarkoittaa jos näkee jatkuvasti painajaisia että putoaa jostain korkealta tai pelkää putoavansa/melkein putoaa? :D

taas:

Hevonen on unimaailman tärkeimpiä symboleja. siihen liittyy voimakas seksuaalinen lataus, etenkin jos sillä ratsastaa. Hevonen onkin ihmisen energiavoimien, aistillisuuden ja viettielämän vertauskuva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vähän ohi aiheesta mutta osaisko joku kertoa mitä se sitten tarkoittaa jos näkee jatkuvasti painajaisia että putoaa jostain korkealta tai pelkää putoavansa/melkein putoaa? :D

mä nään myös tälläsiä unia aika usein.

Yhteistyössä