Orkusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
Minulla tilanne että en saa orgasmia yhdynnässä ja mies ei halua ikinä suuseksiä tai sormilla "räplätä" minua...meidän seksi on minun suihin otto hänelle ja pelkkä yhdyntä ja loppuu siihen kun hän laukeaa..minulle hän ei ole ikinä orgasmia suonut..minua on alkanut viime aikoina ärsyttää suunnattomasti tollainen käytös..mitä voisin tehdä asialle?? Asia vaivaa minua tosi paljon,koska haluaisin nauttia seksistä....

On kolme vaihtoehtoa, tilanteeseen tyytyminen, puhuminen ja asian tekeminen selväksi miehelle, ja se kolmas, eli miehen vaihto. Voit myös hieroa klitorista itse yhdynnän aikana, mutta ellei sekään sovi miehelle, potki se pihalle. Myös suuseksi on hyvä keino saada orgasmi.

No jos mies on noin paska sängyssä, niin ei se ole kumma, että et nauti seksistä. Jos ei sitä kiinnosta kuin oma nautinto niin runkatkoot keskenänsä. Sellaisia miehiä on pilvin pimein, joille naisen nautinto on itsestäänselvyys.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Mie en saa ratsastamalla sellaista tuntumaa että onnistus orkut..hän ei anna mulle suuseksiä mutta minulta vaatii sitä joka kerta..tiedän että ei ole reilua mutta........jos ei ois noita lapsia ni oisin varmaan lähteny käveleen jo aikoja sitten..Miten te yleensä hoitelette ittenne,käsillä vai hieromasauvalla??

Mä saan parhaimmat orkut ihan perinteisessä lähetyssaarnaaja asennossa, kun mies on ihan kiinni iholla... stimuloituu glitta ja emätin..wou. Alko tekeen mieli, taidan painua ukon viereen...

[QUOTE="mä";24582496]Mä saan parhaimmat orkut ihan perinteisessä lähetyssaarnaaja asennossa, kun mies on ihan kiinni iholla... stimuloituu glitta ja emätin..wou. Alko tekeen mieli, taidan painua ukon viereen...[/QUOTE]

Joo, toin, mut tuossa asennossa mäkin saan...ei ehkä miehelle kaikkein kiihottavin, mut tuota paljon harrastellaan..

Yhteistyössä