Sain elokuussa orkidean lahjaksi, ja josta pidin hyvää huolta...kunnes olin unohtanut kastella sitä muutamaan viikkoon. Nyt se sitten tiputti toisesta varresta kukat ja näyttäs että toisestakin huonolla tuurilla tippuu pois. Olen laittanut Orkidea ravinnetta 3 viikon välein (suositus pullossa) ja kastellut tasaisesti n. viikon välein. Itse orkidea on läpinäkyvässä ruukussa, mutta tämä ruukku on sitten tälläisen vähän leveämmän ruukun sisällä, jotta sinne hieman sitä valoakin pääsisi.
Voisiko joku neuvoa minulle, kuinka elvytän ainokaisen kukkaseni, josta todella tykkään. Mies kastelee meidän perheen muut kukat, mutta tämä on nyt minun silmäteräni ja entiseen kuntoon sen haluaisin. Otan kaikki ohjeet mielelläni vastaan!
Googlettamalla saa niin monia neuvoja ja ohjeita, että ei niistä nyt sit selvää ota mikä on oikein.
Voisiko joku neuvoa minulle, kuinka elvytän ainokaisen kukkaseni, josta todella tykkään. Mies kastelee meidän perheen muut kukat, mutta tämä on nyt minun silmäteräni ja entiseen kuntoon sen haluaisin. Otan kaikki ohjeet mielelläni vastaan!
Googlettamalla saa niin monia neuvoja ja ohjeita, että ei niistä nyt sit selvää ota mikä on oikein.