örk mitä tää on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minipilleri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minipilleri

Vieras
aloitin cerazette pillerit 12päivää sitten. oon ottanu pillerit ihan ajallaan lukuu ottamatta 10-15min heittoa viimeset 2-3päivää. eilen ja toissa päivänä tuli pientä tiputtelua mutta nyt tänään on vuotanu ihan kunnolla. mulla ei oo ikää ollu ees näin runsaat menkat. mitä tää nyt on? eihä mulla voi taas olla menkat?

Tuo aiheuttaa yleisesti turhaa lisävuotoa alkuun. Sitten saakin hermoilla, kun menkkoja ei kuulu.

En oo kyllä minäkään kenenkään kuullu kehuvan niitä. Ite oon nyt syöny reilut puoli vuotta noita kun imetin, ja nyt odotan innolla että pääsen niistä eroon!!! Mulla oli edellisen synnytyksenki jälkeen nuo ja sillon ja nytkin, kun alotin ne niin sitä vuotoa kesti melkeen kolme viikkoa ja sitä todella tuli, sitten menkat tuliki pari-kolme kertaa kuussa, kesti aina vaan pari- kolme päivää. Nyt viimesen parin kuukauden aikana ei oo tullu menkkoja ollenkaan... Hyvin on ehkäsy toiminu....

Oon syöny noita samoja 4listaa ja vuodan melkein kokoajan kun seula. Ehkä pari päivää kuussa ettei tuu mitään. Muun ajan tursuaa verta kun ämpäristä. Lisäks naama kukkii, hyi kamalia.

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Oon syöny noita samoja 4listaa ja vuodan melkein kokoajan kun seula. Ehkä pari päivää kuussa ettei tuu mitään. Muun ajan tursuaa verta kun ämpäristä. Lisäks naama kukkii, hyi kamalia.

samoin mulla oli... lisäks hiuksia lähti niin että huh.....

Yhteistyössä