Oriflame Wellness shake laihdutustuotteet-onko käyttäjiä-kokemusta??

Olen käyttänyt Wellness Shakea nyt melkein vuoden. Aloitin viime keväänä toukokuun alussa ja elokuussa painoni oli tippunut 68kg:sta 60kg:oon.
Oloni on energiaa täynnä. Käytän Shakea vieläkin 1-2 annosta per päivä pitääkseni painoni näissä lukemissa ja pysyäkseni energisenä.
Teen kerran päivässä pirtelön shakesta marjojen tai/ja banaanin ja rasvattoman maidon kanssa, ja hyvää on.

Olen itse käyttänyt nyt kk ja innoissani.
Ei ole ihme juttu tyyliin 25kg 3kk pois vaan oikesti elämän tapa muutosta haluavalle niin normipainoiselle kuin yolipainoiselle.
Nyt on alkanut wellness pudottaja ryhmät pyöriin ympäri suomea! liity mukaan!kivaa on

Mä olen itse toiminut oriflamen parissa vuosikausia ja nyt olen todella käynyt kiinni näihin wellness shakeihin. Alusta saakka olen niitä toisinaan ottanut esim. aamulla, jos pitää aikaisin mennä jonnekin enkä pysty syömään. Nyt otan niitä vähintään 3 kertaa päiväss, jopa useammin. Aamulla, välipalaksi ja ennen pääruokaa sekä toisinaan, kun tekee hulluna mieli jotain hyvää. :P Pääsee eroon siitä mieliteosta, varsinkin se suklaan maku on mun mieleen. Tavoitteena olisi laihduttaa reippaasti, nyt on 5 kg lähtenyt kuukauden sisällä. Muuten en oo muuttanut mitään, paitsi syön vähemmän ja herkut on jääneet minimiin. Vielä kun saisi sen liikunnan mukaan... odotan kovasti, että voisin alkaa itse vetää painonpudotusryhmää ja olla siinä mukana.

Olen käyttänyt Wellness Shakea nyt melkein vuoden. Aloitin viime keväänä toukokuun alussa ja elokuussa painoni oli tippunut 68kg:sta 60kg:oon.
Oloni on energiaa täynnä. Käytän Shakea vieläkin 1-2 annosta per päivä pitääkseni painoni näissä lukemissa ja pysyäkseni energisenä.
Teen kerran päivässä pirtelön shakesta marjojen tai/ja banaanin ja rasvattoman maidon kanssa, ja hyvää on.

Kertoo Oriflamen myyjä.

Yhteistyössä