orgasmivaikeudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmistunut

Vieras
Hei !
Olen seurustellut kohta 2 vuotta ja alusta asti on ollut vaikeuksia seksin suhteen. En ole saanut orgasmia ollenkaan tämän miehen kanssa. Ensin hän ei fyysisesti kyennyt seksiin kun häntä jännitti niin paljon. No sitten kun pystyi / alkoi pystymään oli hänellä vaikeuksia laueta. Ihan sama mitä moes tekee niin en saa orgasmia. Tammikuussa sain keskenmenon ja sen jälkeen kohtutulehduksen. Seksi on sattunut sen jälkeen. En saa gynekologille aikaa. Mitähän pitäisi tehdä ? Monet kerrat ollaan miehen kanssa tapeltu siitä kun olen feikannut. En uskalla enää tunnistaa etten saa orgasmia. Auttakaa. :(

Ai kamala, teillä taitaa olla todella paljon jotain muuta yhteistä kun olette vielä yhdessä.

Mulle seksi on ainakin yksi ykkösjutuista suhteessa, jos ei toimi niin kaikki muukin kärsii...

Nyt ei oo kyse orgasmivaikeudesta vaan paljon isommista asioista. Sähän kohtelet itseäsi ihan kaltoin!

Nyt yrität uudestaan varata aikaa gynekologille. Jos et meinaa saada aikaa, vaadit sitä, kerrot oireesi. Jos et vieläkään saa, niin varaat yksityiseltä, maksoi tai ei.

Sun ei tarvitse harrastaa seksiä jos se sattuu. Sun täytyy puhua asiasta miehelle, ei se muuten tajua. Sanot, että sulla on edelleen jotain pielessä, fyysisesti tai henkisesti, ja nyt täytyy pitää taukoa seksistä. Että oot pelännyt kertoa, mutta nyt on kyllä pakko. Ja että seksi ei toimi muutenkaan, vaikka haluaisit. Että sua on pelottanut kertoa niin paljon, että oot jopa feikannut, vaikka sua se nyt jälkeenpäin nolottaakin.

Mies ei voi ottaa sua huomioon jos et sä kerro rehellisesti miehelle, missä mennään. Sulla on oikeus ja melkeinpä velvollisuus pitää itsestäsi itse huolta! Kun pidät itsestäs huolta, niin mieskin voi sut paremmin huomioida.

Siis apua, ihan hirvitti tämäkin juttu.

• Tykkää
Reactions: trolli
Olen kerran kertonut miehelle etten saa ja tietysti kertonut että seksi sattuu. Hän lopettaa jos pyydän. Ei se vika miehessä ole vaan minussa. Soitin siis aikaa gynelle ja kerroin että yhdyntä sattuu enkä kykene saamaan orgasmia. No nainen vaan tokas et mene yksityiselle tai odota perustarkastukseen. Pystyn kertomaan miehelle että sattuu mutten orgasmeista. Hän sanoi ettei tarvitse feikata mutta en tahdo pahoittaa hänen mieltä :(

Kyllä seksi muuten toimii paitsi etten saa orgasmia ja ennen keskenmenoa ei sattunut. Kipu hieman lievitti kun kokeilin hiivalääkettä. Mutta ei se täysin kadonnut. Jiskus sattuu enemmän ja joskus ei oikeastaan yhtään. Esim. Eilen ei sattunut ollenkaan mutta miehen lauettua kipu alkoi. Aikaisemmin tällä viikolla jo pelkkä sormetus sattui. Se välillä vaihtelee sattuuko vai ei.

Olen kerran kertonut miehelle etten saa ja tietysti kertonut että seksi sattuu. Hän lopettaa jos pyydän. Ei se vika miehessä ole vaan minussa. Soitin siis aikaa gynelle ja kerroin että yhdyntä sattuu enkä kykene saamaan orgasmia. No nainen vaan tokas et mene yksityiselle tai odota perustarkastukseen. Pystyn kertomaan miehelle että sattuu mutten orgasmeista. Hän sanoi ettei tarvitse feikata mutta en tahdo pahoittaa hänen mieltä :(

Ajattelitko kuinka kauan elämästäsi viettää ilman orgasmeja? Kun et asialle kehtaa mitään tehdä? Valehtelet feikkaamalla miehellesi, mitä tykkäisi tuollaisesta teeskentelystä?
Miltä susta tuntuis jos ukkos teeskentelis? Tulisiko loukattu olo?

Ettehän te ikinä pääse opettelemaan sitä orgasmin saamista kun mies ei tiedä mitä tekee ja sinä et kehtaa sanoa. Vaikka housut kehtaat ottaa pois... Jotenkin outoa..

Kyllä seksi muuten toimii paitsi etten saa orgasmia ja ennen keskenmenoa ei sattunut. Kipu hieman lievitti kun kokeilin hiivalääkettä. Mutta ei se täysin kadonnut. Jiskus sattuu enemmän ja joskus ei oikeastaan yhtään. Esim. Eilen ei sattunut ollenkaan mutta miehen lauettua kipu alkoi. Aikaisemmin tällä viikolla jo pelkkä sormetus sattui. Se välillä vaihtelee sattuuko vai ei.

Googleta vulvodynia.. kuulostaa siltä..

En tiedä itsekkään. En vain tahtonut loukata miestä. Jospa lopetan feikkaamisen. Ja ensinnäkin stressaamisen. En edes vobraattorin avulla saa jos mies sillä vibralla kiusaa. Itse saan yksin ollessa todella helposti

En tiedä itsekkään. En vain tahtonut loukata miestä. Jospa lopetan feikkaamisen. Ja ensinnäkin stressaamisen. En edes vobraattorin avulla saa jos mies sillä vibralla kiusaa. Itse saan yksin ollessa todella helposti

No hyvänen aika, teet sitten itse seksin aikana sitä mitä teet yksinäs. Mies katselee ja ottaa oppia, voipi kehittyä sua paremmaksikin. :)

Ja kunnallisella ei helposti lähdetä selvittämään orgasmivaikeutta, mutta tuo kipuilujuttu on sellainen mihin voi olla syitä, joten sen vuoksi kyllä pitäisi päästä lääkärille. Voi olla ettei mitään hoidettavaa löydy, mutta sinuna soittaisin uudestaan ja sanoisin että tarvitsen ajan.

Trollilla hyvät vinkit.

Yhteistyössä