Orgasmittomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Onko täällä muita naisia, joita vaivaa orgasmin puute? Olen 26v. nainen ja en ole pitkään aikaan saanut kunnon orgasmia. Joskus harvoin se tulee, mutta silloinkin vajavaisena. Mieheni ei ole sitä kestävintä tyyppiä. Seksi kestää yleensä n. 15-20 minsaa. Joskus laukeaa melkein heti, kun aloitamme puuhastelut. En yksinkertaisesti ehdi mukaan! Hän osaa kyllä muuten hommansa, mutta esileikki on yleensä aika lyhyttä ja hänellä aina kova kiire päästä puuhaamaan. Jos esileikki kestää vähänkin kauemmin, niin sitten hän alukeaa melkein heti.
En kaipaa nyt mitään kommenttia tyyliin "vaiha miestä" yms. vaan ihan käytännön vinkkejä, miten saada tyydytystä tähän tilanteeseen. Pitäisikö hommata joku dildo ja yrittää sillä? Olen vaan niin arka noiden lelujen suhteen, että epäilen onko niistä mitään apuja... Harmittaa vaan, kun mieheni on erittäin tyytyväinen omaan oloonsa, mikä tietysti imartelee ja olen tyytyväinen hänen puolestaan, mutta minä en koe saavani tarpeeksi läheisyyttä ja seksiä. Ehkä olen jotenkin kummallinen ja ehkä en pystykään saamaan orgasmia ;/. No onhan elämässä toki muutakin kun seksi.

jos olet joskus saanut orkun niin ei kannata menettää toivoa sun ukkos vaan ei ota sua huomion tarpeeksi se on sellainen tylsä tavallinen mies tykkää vain itsestään.
keskustele ,rakastelkaa useamman kerran peräkkäin kyllä akti pitenee, sano sille nuijalle että ottaa sinut huomioon!!!

Kuka teillä tekee aloitteen? Jos miehesi, niin hänellä on heti alussa etumatkaa. Joku joskus neuvoi, että nainen voi miettiä kaikkea mukavaa, vaikka hiplata itseään ja sitten "iskeä" miehensä menoon mukaan. Joka tapauksessa: aina kun sinun tekee mieli, ota aloite itsellesi.