Orgasminsaanti vaikeudet naisilla

• Viestiketjun aloittaja "Mirella"
  • Ensimmäinen viesti
Harmittavan moni vieläkin luulee että orgasmi vain tulee yhdynnässä, tämähän on nähty monesti alan elokuvissakin. Ne naiset tulee ja monta kertaa!

Vaikka varmasti moni tietää asian todellisen laidan, kokee nämä että ovat silti yksin ongelman kanssa.

En ymmärrä mikä siinä on vaikea myöntää. On todennäköisempää että et saa vaginaorgasmia, kuin että saat.

"vieras"
Pitäisikö siitä erikseen sanoa? Luulisi että miehet nykyaikana tietää, ettei yhdyntäorgasmi ole mikään itsestäänselvyys. Valehtelussa mitään järkeä ole, ainakaan pidemmän päälle. Jos joutuu aina esittämään ja mies ajattelee kaiken olevan hyvin ja mitä sitä klitorista hyväilemään.

Seksi tuntuu muuten hyvältä ilman sitä orgasmiakin. Uskon tosin, että voin joskus saada yhdyntäorgasmin, kunhan rentoudun. Olen kerran saanut melkein tai lievän. Välillä tuntuu että tulen, mutta ei kuitenkaan päästä siihen loppuhuipennukseen asti. Se tunne ennen sitä huipennustakin tuntuu ihan taivaalliselta. Ei siis kannata epäillä naisen nautintoa vaikkea orgasmia saisikaan.

Joskus vika on miehessäkin...väärä suunta, asento, ei saa naista kiihottumaan. Nainen kun tarvii usein romantiikkaa, hyväilyä. Itse nautin älyttömästi ratsastuksesta kun miehellä kädet lanteilla...menen ihan sekaisin siitä. Miehelle kuitenkin kuulemma hankalaa tai ainakin siirtää kätensä hetken päästä pois vaikka pyydän pitämään.

• Tykkää
Reactions: hipsterström
"Vieras"
Jep, kyllä naisen täytyy 'kouluttaa' miestä myös näissä asioissa :) Miehen kans 17v harjoiteltu ja osaa jo monta kikkaa :-D Itse teen myös miehelle ylläreitä: uusia asentoja, huoneita, kellonaikoja, pientä vaatekikkaa (esim. yleensä nukun pitkällä yöpaidalla ilman housuja, villiintyy entisestään, jos yllärinä stringit.. Vetelee sieltä stringien välistä :-D)

"vieras"
Yhdyntäorgasmissakin todennäköisesti klitorista kiihotetaan samalla. Ainakin niissä asennoissa joissa siihen voi osua samalla. Naisena voit siirtää miestä tai omaa lantiota sopivaan asentoon. Fiksu mies osaa myös ottaa sopivasti rytmistä kiinni kun vähän ohjaa ;)

Yhteistyössä