orgasmin tulo?

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Milla
Masturboimalla saan orgasmin helposti, joskus menee minuutti, joskus 10. Yleensä jos en saa 10 minuutissa itse tehtyä, niin sitten se ei ole tullakseenkaan.
Masturboin yleensä joko suihkulla, eli irrotan suihkun suuttimen irti ja suihkutan vettä klitorikselle suoraan letkusta tai sitten vibraattorilla hieron klitorista.
Pystyn laukeamaan myös jos hieron itseäni pöydän reunaa vasten.

Tanya
Itse tekemällä saan parissa minuutissa, jopa alle minuutissa. Yleensä ihan sormin tai sitten paremman ja isomman orkun saa sauvan avulla + sormet.

Klitorista nuolemalla tai käsillä hyväilemällä ehkä 2-10 minuutissa. Mä saan kyllä aina, ei ole koskaan jäänyt tulematta. Tai sitten mulla on ollut niin hyviä rakastajia ;)

Pelkästä panemisesta en kyllä saa orgasmia, vaikka se hyvältä tuntuukin, täytyy olla koskettelua klittaan tai sitten peppureikään.

Wanda
Kyllä mä yleisesti ottaen saan orgasmin. Mutta se riippuu aina JOKA KERTA mun mielestä. Ja jos mies yrittää liikaa ""tehdä mulle orgasmia"",niin ei onnistu... Kännissä olen ihan pitelemätön sängyssä,mutta orgasmia en saa,mut harrastan seksi-iloittelua! Aikaa en ole koskaan ottanut,en edes osaa arvioida...

kielitaitoinen
Kuinka ihmeessä te naiset, jotka saatte orgasmin klitorista nuolemalla, onnistutte tuossa klitoriksen nuolemisessa?

Itse en kerta kaikkiaan taivu niin paljoa, että ylettäisin nuolemaan klitoristani. Ehkäpä selkäni ei ole riittävän taipuisa, tai kieleni on liian lyhyt... No, täytyy jatkaa voimistelua ja venyttelyä, niin ehkäpä joskus pääsen nauttimaan klitoriksen nuolemisesta minäkin!

Vanha Anarkisti
Kuinka ihmeessä te naiset, jotka saatte orgasmin klitorista nuolemalla, onnistutte tuossa klitoriksen nuolemisessa?

Itse en kerta kaikkiaan taivu niin paljoa, että ylettäisin nuolemaan klitoristani. Ehkäpä selkäni ei ole riittävän taipuisa, tai kieleni on liian lyhyt... No, täytyy jatkaa voimistelua ja venyttelyä, niin ehkäpä joskus pääsen nauttimaan klitoriksen nuolemisesta minäkin!
Vitsikäs ja kielitaitoinen, aika kiva yhdistelmä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä