orgasmikysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naisille

Vieras
sorry guys, teidän kommenttinne ei nyt kiinnosta.

mutta naiset, mieltäni askarruttaa seuraava: olen parikymmentä vuotta soolosekstannut itselleni oppikirjaorgasmeja, jotka tuntuvat polvista kurkunpäähän saakka sellaisena ""aaltona"" ja päättyvät selvään laukeamiseen ja vaginan supisteluihin. yhdynnässäkin selvästi ""tulen"", mutta se tuntuu ihan erilaiselta: iho menee kananlihalle ja sellainen ""räjähdys"" jää aina puuttumaan. jos yhdynnän aikana tai ennen sitä klitoristani hierotaan, siihen alkaa vaan sattua.

onko muilla saman tyyppisiä kokemuksia: onko olemassa erikseen ""Klitorisorgasmeja"" ja ""emätinorgasmeja""?

pitäisikö mun tehdä asialle jotain? puhua tästä aviomiehelle vaiko ei (ottaisiko itsetunnolle?)? mies ei suinkaan ole siis ensimmäiseni, eikä myöskään kautta aikain paras pano, pärjää kuitenkin oikein hyvin muilla suhteemme osa-alueilla. vieraisiin ei tee mieli, sen verran monta olen koeajanut ennen avioliittoamme, että tiedän tarjonnan. eikä tuota alkuräjähdystä ole kukaan muukaan (muuten varsin kyvykäs) pystynyt tarjoamaan.

en ole siis millään lailla estynyt, leluillakin olen leikkinyt, joskaan se ei ainakaan tällä hetkellä kiinnosta yhtään. seksielämämmekin on ihanaa eikä mies mitenkään pistä pahakseen vaikka tietää mun sooloilustanikin (ja vice versa).

asiallisia kommentteja toivon!

Mulla on ihan sama juttu. Sooloillen tulee ""alkurjähdys"" ja tosi nopeasti. Miehen kanssa saan aina orkun . ja aika nopeastikin - kun haluan (esim. ihan väsyneenä voin vain nauttia olematta itse kovin aktiivinen), MUTTA yhdynnässä saatu orgasmi on yleensä laimeampi. Kun saan, niin olen yleensä itse päällä tai sitten takaapäin, niin että miehen kädet on jossain mun mahan alla. Emätinorgasmeja nekin kyllä ovat, siis kouristelee emättimessä.

Yhdyntäorkut ovat myös jotenkin kriittisempiä. Joskus joku väärä liike H-hetkellä aiheuttaa hallitsemattoman orgasmin: niin kuin juoksisi vuorta ylös eikä pääsisikään lentoon vaan kompastuisi.

18-vuotiaasta asti minun on ollut helppo saada orgasmeja miehen kanssa ja on niissä puolensa verrattuna sooloiluun, vaikka alkurähdyksiä ei olekaan.

Erilaisia ovat soolona ja kimpassa. mahdoton sanoa, mikä olis ""parempi"", erilainen on erilainen mutta molempi hyvä.

Mutta yhdistelmä toimii mulla myös hyvän rakastajan kanssa (ja/tai omilla käsillä kieleltä auttaen) Ja bonussävärit saa jos mieheni kiihottaa nännejä samaan aikaan.

Nämä on aika lailla korvien välisiä juttuja: rakkaussuhteessa saavuttaa ehdottomasti parempia kuin sinkkuna seikkaillessa.

Ihan sama juttu. se on varmaan siinä että sooloillessa pystyy kaikkein parhaimmin ""antautumaan"" ihan omalle mielihyvälle. Siis partnerin kanssahan on aivan ihanaa, varsinkin se läheisyys, mutta siinä täytyy aina myös viihdyttää toista. Soolona saa juuri sitä mitä haluaa ja juuri niin paljon kuin haluaa. Kuinka useasti muuten te muut?

Saan itsetyydytyksellä klitoriksesta orgasmin itse hieromalla sitä.Aivan mahtava tunne.Miehen hieronta ennen yhdyntää ei tunnu miltää tai inhottavalta.Läheisyys ja jonkinlainen orkkukin tulee miehen kans mutta ei sellasta kuin itsetyydytyksellä.

Kiva kuulla.

Mäkun olen luullut, että miehen kanssa pitäisi saada vielä ihanampi orkku. Eli että mussa on vikaa, kun yksin saan ihan järisyttäviä. Miehen kanssa laimeampia.

Kiitos teille naiset kun kerrotte näitä asioita. Itse olen aina pyrkinyt antamaan naiselleni mahdolisimman suuri nautinto. Eilen kun kirjoittelin näillä palstoilla sain melkoisen ryöpytyksen niskaani kun ""erehdyin"" kehumaan Keski-Afrikan ja Etelä-Intian naisia. Nämä ovat kuhtenkin saanet yli 2000 vuotta kestäneen koulutuksen orgasmin saloihin, joten kenenkään ei näillä seuduilla tarvitse omaa jälkeenjääneisyyttä hävetä!

Hyvä kuulla, että teitä on muitakin, joilla noi tuntuu fyysisesti erilaiselta. Olin monta vuotta sitä mieltä, ettei ne yhdyntäorgasmit ole orgasmeja ollenkaan, kun olivan jotenkin niin laimeita. Että jospa siis hyvillä mielin elelen kuten tähänkin saakka, pari-kolme kertaa viikossa issesseen ja pari-kolme ukon kanssa ja hyvä tulee...

Hei!

Hauska kuulla etta muillakin on samoin kuin kohdallani.

Lyhyesti, saan ehdottomasti makeimmat ja rajahtavammat orgasmit itsekseni! Miehen kanssa sitten jotakin laimeampaa mista jaa ""se jokin"" puuttumaan (vaikka muut asiat, kuten laheisyys sitten kompensoi sita).

Eli joko suihkuvirran alla tai omilla sormilla klitorikselle, niin mina kylla saan ihanimmat orkut ihan yksin :)

Yhteistyössä