Orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Nolottaa
  • Ensimmäinen viesti
Nolottaa
Tuntuu hieman oudolta kysyä tällaista, mutta onko muita, jotka eivät koskaan ole saaneet orgasmia yhdynnässä? Synnytyksen jälkeen on tuntunut edes joltakin, mutta orgasmista ei tietoakaan.. Toisaalta ei tämä asia nyt NIIN kovasti harmita kuin voisi luulla. Olen lukenut jostakin, että kolmannes naisista saa orgasmin yhdynnässä, kolmannes joskus ja kolmannes ei koskaan.. Että tällaista.

En minäkään ole saanut kertaakaan, jää jokseenkin tyhjä olo yhdynnän jälkeen kun toinen lähtee ihan tyytyväisenä vessaan ja minä en ole saanut käytännössä mitään :ashamed: :/
Ekan o:n sain suuseksissä.

yksi lisää
Olen saanut reilun 15 vuoden aikana vain yhden kunnon, vaginaalisen orgasmin, ja sitä kaipaan. Klitoraalisia tms. saan, mutta se on kaukana vaginaalisesta. Itselleni kunnon orgasmin puutteesta on tulossa ongelma.

Dana
En mä itse yhdynnästä orgasmia saa, kyllä siinä täytyy jommankumman käsilläkin tms. auttaa. Enkä ole koskaan saanutkaan, mun kuuleman mukaan harva nainen saa orgasmin pelkästään peniksen ollessa sisällä.

Dana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 10:18 Miina kirjoitti:
En minäkään ole saanut kertaakaan, jää jokseenkin tyhjä olo yhdynnän jälkeen kun toinen lähtee ihan tyytyväisenä vessaan ja minä en ole saanut käytännössä mitään :ashamed: :/
Ekan o:n sain suuseksissä.
No huh, eipä sun miestäsi taida kiinnostaa sun hyvä olosi. Voisihan se ystävällisesti auttaa oman laukeamisen jälkeen vaikka... Tai ennen omaansa... Mikään ole ärsyttävämpää, kuin että mies heti seksin jälkeen lähtee vessan/suihkuun/röökille. Pahinta on tuo suihku... Mulle ainakin tulis sellainen olo, että olen jotenkin likainen, kun miehen täytyy heti päästä pesulle... :/

-peukku-
Siihen on olemassa asentoja, joissa miehen peniksen tyvi hieroo samalla sinua sieltä, mihin yleensä sormia tarvitaan... ja tokihan sitten on olemassa apuvälineitä, joita voi käyttää klitoriksen päällä yhdynnän aikana, jolloin naisen on helpompi saada orgasmi. Olen huomannut, että pitää vaan harjoitella, ja "oppia" saamaan, ja olla itsekäs oikeassa kohdassa ja ennen kaikkea uskaltaa. Ensimmäisen yhdynnässä saadun orgasmin jälkeen on helpompi saada toinen perään, ja seuraavalla kerralla se ensimmäinenkin on helpompi kuin aikaisemmin... näin ainakin minun kohdallani.

Mutta kaikkihan me erilaisia olemme. Onnea ja kärsivällisyyttä opetteluun, pitkiä esileikkejä ja rohkeutta kertoa miehelle, mistä oikeasti nauttii! :heart:

clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 23:02 -peukku- kirjoitti:
Siihen on olemassa asentoja, joissa miehen peniksen tyvi hieroo samalla sinua sieltä, mihin yleensä sormia tarvitaan... ja tokihan sitten on olemassa apuvälineitä, joita voi käyttää klitoriksen päällä yhdynnän aikana, jolloin naisen on helpompi saada orgasmi. Olen huomannut, että pitää vaan harjoitella, ja "oppia" saamaan, ja olla itsekäs oikeassa kohdassa ja ennen kaikkea uskaltaa. Ensimmäisen yhdynnässä saadun orgasmin jälkeen on helpompi saada toinen perään, ja seuraavalla kerralla se ensimmäinenkin on helpompi kuin aikaisemmin... näin ainakin minun kohdallani.

Mutta kaikkihan me erilaisia olemme. Onnea ja kärsivällisyyttä opetteluun, pitkiä esileikkejä ja rohkeutta kertoa miehelle, mistä oikeasti nauttii! :heart:
Nimenomaan.Opettelua se vaatii.Nykyisen kumppanin kanssa saan orgasmin ilman klitoriksen kiihotusta ja saan joka kerta.

Maamikki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 23:02 -peukku- kirjoitti:

Peesailen. Nykyään saan lähes aina koska ollaan löydetty se oikea "rytmi" ja se "kulma" jossa peniksen tyvi juuri hieroo oikeasta kohdasta. Käykääs jotain opuksia ettimässä ja eikun testaamaan. :p

Ei anna kirjautua
pelkästään yhdynnässä saatu orgasmi vaatii harjoittelua ja turvallista, henkisesti hyvinvoivaa parisuhdetta.. ensin kannattaa harjoitella erilaisia yhdyntätekniikoita joilla klitoriskin stimuloituu ja kokea niitä onnistuneita orgasmeja yhdynnässä siten, klitorisorgasmi kun on yleensä helpompi saada ja useimmat naiset masturboidessaan mieluummin käyttävät klitorista apuna orgasmin saamiseen joten se on siis tutumpi keino.. Yhdynnässä voi esim. koettaa ns. CAT-tekniikkaa (tulee engl. kielisistä sanoista joita en nyt tähän hätään muista) jossa miehen peniksen tyvi hieroo klitoriksen aluetta (tai nainen voi itsekin liikkua niin että klitoris stimuloituu eli hieroa itseään miestä vasten) Asentoja voi kokeilla ihan perinteisen lähetyssaarnaaja-asennon avulla taikka vaikkapa sylikkäin, nainen päällä (kiva asento esim. kun mies istuu sohvalla ja nainen istuu miehen syliin).. kun näitä on tarpeeksi harjoiteltu ja orgasmin saamiseen tulee varmuutta ja ennen kaikkea uskallusta (tärkeä juttu naiselle se) niin voi kokeilla miten lähtee käyntiin palkkä emättimen stimuloinnila aikaansaatu orgasmi.. lantionpohjan lihaksiston harjoittelu ja tuntemus on tärkeää tässä emätinorgasmissa.. kun saat lihakset kuntoon ja tunnet niiden käyttäytymisen voit seksin aikanakin keskittyä siihen miten lihaksisto alkaa rytmikkäästi reagoida kun penis sitä stimuloi! ja tää on sit just se orgasmi jonka mieskin voi tuntea emättimen supisteluna!! Antoisia orgasmiharjoitteluja seksin parissa niin alkuperäiselle kirjoittajalla kuin muillekin!!

Eufrosiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2004 klo 04:42 Maria1982 kirjoitti:
Ei se opettelu kaikilla auta, eikä se, vaikka ois kuinka rentona. =) Mutta onneksi mulle ei ookaan se orgasmi kaikkein tärkein juttu siinä seksissä. ;)

M
Tää on kyllä fysiikan lakien mukaan melko ristiriitainen ajatus.. koska joka tapauksessa emättimen lihaksisto reagoi ärsytykseen ennemmin tai myöhemmin supistelemalla, ja fyysiseltä kannalta orgasmihan on jatkuva sarja lihassupistuksia naisen tai miehen sukuelimissä (riippuen siitä kumman orgasmista nyt keskustellaan) Mutta se miten orgasmi koetaan on täysin henkinen juttu ja sen puoleen tuossa kirjoitin turvallisuudesta ja parisuhteen tasapainoisuudesta (tuo kirjoitus jossa on ei anna kirjautua nikkinä on minun) Naisen orgasmiin vaaditaan vakaa henkinen turvallisuus että sen uskaltaa ja pystyy kokemaan!!

Yhteistyössä