Orgasmi, lateksipylly ja fallossymboli – Erika Vikman räjäytti someraivon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erika Vikman on vetänyt samaa lumpputyyliä vuosikausia.
Hän jatkuvasti jankuttaa synnistä. Jopa papit kuorossa ylistävät hänen Syntisten pöytä- laulua. En näe siinä laulussa mitään hengellisyyttä. Kaupallinen renkutus, jota on kiva soittaa juottoloissa.
Hiljaisuus on parasta musiikkia.
Kun Erika pesee naamansa ja laittaa yöpuvun ylleen, hän on ihan samanlainen Maija Meikäläinen kuin kuka tahansa. Lapsettomana naisena hän ei tajua mitä on nousta aikaisin, viedä lapset päiväkotiin, ja sietää työpäivänsä limaisten seksihullujen lähentelyjä.
Minulla oli aikoinaan sellainen esimies, kaksi kertaa väitellyt tohtori. Sama juttu muissakin työpaikoissa. Ei tilanne muuksi muuttunut työpaikkaa vaihtamalla ja harmaaksi hiireksi pukeutumalla. Tyyppi oli kohdellut samalla tavalla kaikkia naisia.
Sinun ja Erikan ongelmien juurisyy on sama. Hankalasta luonteesta ja ei ideaalisesta ulkonäöstä johtuen olette joutuneet tyytymään jämämiehiin(80v pappa ja 🐫kuski) jonka takia olette katkeroituneet. Aloita dieetti ja opettele käyttäytymään niin elämä voittaa.

Sinun ja Erikan ongelmien juurisyy on sama. Hankalasta luonteesta ja ei ideaalisesta ulkonäöstä johtuen olette joutuneet tyytymään jämämiehiin(80v pappa ja kuski) jonka takia olette katkeroituneet. Aloita dieetti ja opettele käyttäytymään niin elämä voittaa.
Jos olet miesoletettu, keskity karjalaumasi hyvinvointiin.
Luultavasti olet saanut jo monta huomautusta eläinsuojelijoilta, sillä koko aikasi kuluu mammapalstalla kahden kirjoittajan viestien vahtaamiseen.

Nou hätä, oon tottunut siihen 😁 Annie on aivan loistava housewife huolenpitoasioissa. Hoitaa kiitettävästi ruoat, puhtaanapidon ja pitää myös jöötä hömpsyjen ja tömpsyjen suhteen. Ei suostu ostamaan Kössille isoa wiskilekkeriä, ainoastaa 50 cl putelin ja sixpäkin 5,3% bisseä. Kauppareissujen ajaksi saa vielä litran verran samaa bisseä. Oon kyllä ihmetellyt, ettei Kössi käskytä ostamaan enempää, mutta onneksi on tossun alla siinä asiassa. Noiden kahden hän on sanonut moneen kertaan olevan ainoita ilon asioita elämässään… 😔

👍 Hienoa! Siis että huolehditaan.

• Rakkaus
Reactions: Setis.
Suosittelen muuten katsomaan Erikan haastattelun Puoli seitsemän -ohjelmassa (löytyy Yle Areenalta).

Olin aiemmin tämän huomannut Vain elämää -ohjelmassa sekä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa ja totean taas, että Erika on herkkä ja hyväsydäminen ja samalla vahva nainen.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Suosittelen muuten katsomaan Erikan haastattelun Puoli seitsemän -ohjelmassa (löytyy Yle Areenalta).

Olin aiemmin tämän huomannut Vain elämää -ohjelmassa sekä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa ja totean taas, että Erika on herkkä ja hyväsydäminen ja samalla vahva nainen.
Niin minäkin olen, mutta en tunne tarvetta häpäistä itseäni ja Suomen mainetta.

Nyt sijalla 2 ja prosentti 8, Ruotsin jälkeen.

"Suomen euroviisukappale, Erika Vikmanin Ich komme näyttää saaneen hyvän vastaanoton muualla Euroopassa.

Vikmanin kappale nousi UMK-finaalin jälkeen vedonlyöntitilastojen kärkisijoille. Keskiviikkoaamuna Ich komme oli neljännellä sijalla Eurovisionworld-sivustolla. Sivusto kerää yhteen eri vedonvälittäjien lukuja ja laskee niiden perusteella voiton mahdollisuutta kuvaavan prosenttiluvun. Vikmanin voiton mahdollisuus on seitsemän prosentin luokkaa."

Erika seurustelee lääkärin kanssa.
Luin aiemmin huolimattomasti, että tylyttäjäni kirjoittaa palstan Echosta.
Outoa pilkata minua 80-vuotiaan kamelikuskin ex-siipaksi. Danny on jo täyttänyt tuon ikäpyykin.
Suurin osa palstalla kirjoittajista on juoppoja, tunnevammaisia ja mt-ongelmaisia, tai haluaa vain heittää hetulaa palstalla.
Erikan biisi on vitsi, joka on jo syntyessään väljähtänyt. Olen aina ollut vahva, vapaa ja voimakas nainen.
Ei sitä asiaa tarvitse koko maailmalle toitottaa läähättäen g-pisteensä aktivoimana.

Selasin sattumalta Areenaa ja viitsin katsoa hetken aikaa.

Ensimmäinen reaktio oli että voi kamalaa kun on pilannut itsensä botoxilla, rumat ja jäykät ankanhuulet on niin vastenmielisiä että hyi

Ensimmäinen reaktio oli että voi kamalaa kun on pilannut itsensä botoxilla, rumat ja jäykät ankanhuulet on niin vastenmielisiä että hyi

Katsokaa vaikka 2024 mainosta. Ei vielä pilattu

Suomi kosiskelee saksalaisia
Erika kosiskelee sveitsiläisiä viisujen lähestyessä. @Echo joutuu tottumaan uudenlaiseen kuvaan suomalaisnaisista...

Erika sveitsiläislehdessä:
8.jpg

Yhteistyössä