Orgasmi lääkärissä...

  • Viestiketjun aloittaja -Jasu-
  • Ensimmäinen viesti
no understanding
Selitin asiani ja lisäksi sanoin että vatsani on usein kovalla. Lääkäri sanoi että voisin riisuutua ihan alastikin, taikka jättää paidan päälleni,rinnatkin
kyllä tutkittaisiin,valitsin sen ensimmäisen vaihtoehdon.Nousin gynotuoliin, nostin sääret telneille levitin reidet levälleen, lääkäri istui haarojeni väliin. Tunsin jotenkin olevani perverssin leikin objektina. Viimeiseksi lääkäri sanoi tutkivansa myös peräaukkoni, työnsi voidellun sormensa syvälle anukseeni ja tunnusteli mielestäni oikein perusteellisesti.
Ei tätä ymmärrä...

 
Eilen klo 16.44
Mielenkiintoista...

Yhtä viestiäni ei sit näköjään julkaistukaan...
Olikin eka kerta.

Täällä ei ilmeisesti saa antaa mieslääkäreistä sellaista kuvaa, että he voisivat haluta "niinku silleen" naispotilaitaan gyniksellä? (Tai jos saakin, niin asiaa ei saa esittää minä-muodossa, niinkö?)

Minun viestiäni ei julkaistu, mutta silti täällä 2+keskusteluissa on vaikka mitä p-askaa julkaistu! Paljon pahempiakin viestejä. Ja paljon.

Minun viestini oli vielä aika kauniista päästä. Se oli[si ollut] kaunis kommentti eräälle Reetta-nimiselle...

Missä on sananvapaus???

T. Sensuroitu suomalainen.
 
no understanding
olen alasti vanhemman miesgynon perusteellisessa tutkimuksessa jota myös mieheni seuraisi. Finaalissa karvaton pilluni speculalla avattuna ja lääkäri työntää voidellun sormena syvälle peräaukkooni , jota mieheni vieressä katselee. Ehkä pitäisi kertoa miehelleni, jos vaikka innostuisi jutusta. Olen 43 v. timmi pankkisihteeri.
 
vierailija
Mielenkiintoista...

Yhtä viestiäni ei sit näköjään julkaistukaan...
Olikin eka kerta.

Täällä ei ilmeisesti saa antaa mieslääkäreistä sellaista kuvaa, että he voisivat haluta "niinku silleen" naispotilaitaan gyniksellä? (Tai jos saakin, niin asiaa ei saa esittää minä-muodossa, niinkö?)

Minun viestiäni ei julkaistu, mutta silti täällä 2+keskusteluissa on vaikka mitä p-askaa julkaistu! Paljon pahempiakin viestejä. Ja paljon.

Minun viestini oli vielä aika kauniista päästä. Se oli[si ollut] kaunis kommentti eräälle Reetta-nimiselle...

Missä on sananvapaus???

T. Sensuroitu suomalainen.
Sää oot hysteerisen mustasukkainen ja varmasti ihan turhaan. Rauhoitu nyt ja nuku yö.
 
NO UNDERSTANDING
Miksi nainen ei hakeudu nais-gynen tutkittavaksi? Miksi pitää [ehdoin tahdoin] hakeutua mies-gynen tutkittavaksi?

Eikö oma mies riitä?

Vai onko syy tämä: on tarve paljastella "toiselle miehelle"? Mitä siitä saa? Siinä voi kuulkaas pahoittaa oman miehen[sä] mielen! (Vaiettu näkökulma.)

Eivät kaikki miehet pidä sellaisesta, että toisille miehille käy vaimo pilluaan paljastelemassa!

Hyi häpeä, te naiset, jotka niin teette! =(
Hävetkää!
 
vierailija
Miksi nainen ei hakeudu nais-gynen tutkittavaksi? Miksi pitää [ehdoin tahdoin] hakeutua mies-gynen tutkittavaksi?

Eikö oma mies riitä?

Vai onko syy tämä: on tarve paljastella "toiselle miehelle"? Mitä siitä saa? Siinä voi kuulkaas pahoittaa oman miehen[sä] mielen! (Vaiettu näkökulma.)

Eivät kaikki miehet pidä sellaisesta, että toisille miehille käy vaimo pilluaan paljastelemassa!

Hyi häpeä, te naiset, jotka niin teette! =(
Hävetkää!
Mut jos miesgyne on homo, onko sitten ok levittää sille pillu?
 
vierailija
Miehenä en tiedä miten gynelle varataan aikaa. Mutta luulisin niiin että netistä klikataan sopiva väli. Tai sit soitetaan ja sanotaan et tarvin ajan.

Pitääkö noissa erikseen mainita että mies vai nainen läökäriksi?
 
vierailija-Tee
Naimisissa oleva nainen, 19-vee, joka väittää miehelleen (ja kaikille muillekin) olevansa "kaikessa uskollinen omalle aviomiehelleen" - hän vannoi tämän jopa alttarilla! - maha pystyssä 100% nakuna miesgynen (56) kopeloitavana!

Viimeisillään raskaana oleva nainen on hakeutunut vieraan miehen eteen lääkäri-tekosyyllä ja riisuu kaikki vaatteensa vieraan miehen eli lääkärin edessä. Nainen näyttää lääkärille kaikkein pyhimmän paikkansa. Pillunsa! Nainen kiihottuu vieraan miehen kosketuksesta. Nainen osoittaa tämän.

Lääkärin huomio kiinnittyy naisen nautintoon. Nainen haluaa, että lääkäri harrastaisi seksiä hänen kanssaan. Ehkäisyllä ei ole merkitystä naisen mielestä, koska hän on viimeisillään raskaana. Tohtoris-mies empii ensin, mutta päättää hyväksyä naisen tarjouksen. Nainen katsoo, kun lääkärin siitin nousee erektioon. Nainen kutsuu miehen sisälleen.

Samassa huoneessa on ollut läsnä sairaanhoitajatar-kätilö (28) koko "toimenpiteen" ajan. Hoitsu masturboi pikkarit kintuissa katsellen tohtori-tason panoa. Lääkäri antaa naiselle tämän ensimmäisen orgasmin. Lääkärin sperma purkautuu naiseen. Nainen huutaa. Hoitsu puolestaan runkkaa itselleen orgasmin.

Yhtäkkiä raskaana olevan naisen synnytys käynnistyy. Kukaan ei muista pyyhkiä lääkärin spermaa naisen jalkovälistä. Lääkärin spermaa tarttuu myös syntyvään lapseen, tämän iholle. Onnesta sekaisin oleva naisen aviomies ei huomaa sitä. Naisen oma mies (21) saapui paikalle saatuaan tiedon synnytyksen käynnistymisestä.

Nainen makaa häpeästä pää punaisena synnytyssalissa täysin alastomana. Hänet vietiin ilman vaatteita täysin alastomana lääkärin huoneesta synnytyssaliin synnyttämään. Ei naisen vaatetusta ehditty miettiä, kun piti keskittyä synnytykseen. Naisen vaatteet jäivät lääkärin huoneeseen. Pää punaisena nainen valittaa miehelleen, että joku on varastanut hänen vaatteensa.

Kaksi naiskätilöä hoitavat naisen jalkovälin kuntoon synnytyksen jälkeen. Toinen naiskätilöistä on se sama hoitsu, joka runkkasi katsellen lääkärin ja naisen vuosisadan panoa. Sama hoitsu jää kahdestaan naisen kanssa, kun toinen kätilöistä (41) lähti näyttämään naisen omalle miehelle taukohuonetta, jossa tämä voisi yöpyä.

Tuore äiti imettää vastasyntynyttä lastaan. Runkku-hoitsu yllättää naisen suutelemalla tätä. Eikä se jää siihen. Hoitajatar riisuutuu ollakseen täysin alasti. Hoitajatar asettuu naisen kasvojen eteen paljas pylly pystyssä ja siten, että imetys ei häiriinny. Hoitajatar pyytää naista nuolemaan hänen pakaransa kauttaaltaan aina peräreikää myöten. Sinne eli persreikäänsä hoitajatar toivoo saavansa monta kunnollista kielisuudelmaa. Hoitajatar toivoo nuoleskelun jatkuvan hänen pilluunsa kunnon kielisuudelmilla. Nainen on hämmentynyt, mutta toteuttaa hoitsun toiveet.

Kiitoksena kaikesta hoitsu imee naisen toista rintaa.

Siinä he ovat kaikki kolme täysin alastomina: tuore äiti, vastasyntynyt tytär ja kätilö. Naisen molempia rintoja imetään. Lapsi imee toista rintaa, kätilö-täti toista.

Lopulta tuore äiti nukahtaa täysin
alastomana tytär vierellään. Kätilö hiipii nakuna ovelle kuultuaan jonkun saapuvan. Hoitsu tunnistaa miehen veljekseen (36), joka teki yhteensä 3 gyne-tarkastusta tuoreelle äidille aikavälillä 8-12 kuukautta sitten. Hoitsu nostaa tyttövauvan veljensä käsivarsille ja sanoo veljelleen: "Katso, tässä on sinun tyttäresi."

Hoitsun veli asettuu tuoreen äidin viereen sairaalasängylle ja panee nukkuvaa naista takaapäin ilman mitään ehkäisyä. Miehen siemenneste täyttää naisen jälleen kerran. Nainen hymyilee unissaan. Vuodatettuan suvunjatkamisnesteensä naisen sisälle mies suutelee naista huulille ja lopulta lähtee huoneesta.

Miehen sisko katseli tätä kaikkea täysin alastomana kiikkustuolissa istuen veljentytär käsivarsillaan.

Naisen jalkovälistä tihkui taas kerran vierasta spermaa. Laskettuaan tyttövauvan äitinsä viereen hoitajatar meni pyyhkimään tuoreen äidin jalkovälin kuivaksi. Hoitajatar otti tätä kyseistä spermaa sormeensa ja työnsi kyseisen spermaisen sormensa syvälle pilluunsa. Lopulta pitkän spermaisen itsetyydytyksen jälkeen hoitajatar saapui kahvihuoneeseen vaatteet päällä ja joi kokonaisen pannullisen mustaa kahvia.
 
Tero sydän Maaret!
Oishan se varmaan siisti kokemus saada "iso E" vehje paljaana jonkun naislääkärin ja/tai naishoitajan silmien edessä... naisen iällä ei olisi/ole niin väliä, mutta mieluiten mahd. nuori.

Mutta suurin unelmani on ihan toisenlainen: haluaisin panna 2 vuotta minua vanhempaa seurakuntamme sihteeriä (Maaret S., 38) hänen pilluunsa seurakunnan tiloissa - tietenkin ilman mitään ehkäisyä ja molemmat täysin alasti! <3

Olis niin siistii, jos saisin panna hänet raskaaksi! <3

Se "toinen M" - häntä ei ole siunattu naisellisilla muodoilla: hänellä on pienet rinnat, eikä hänellä ole edes muodokasta takamusta. Mutta Luoja on antanut hänelle todella kauniit kasvot ja sydämeni sulattavan hymyn! Hän on niin hoikka, että ylipäätään ihmettelen, että mahtaako siittimeni mahtua erektiossa hänen sisäänsä... mutta voi kunpa se sinne pääsisi! Siittämään!

Näin kerran unta, että tämä "toinen M" oli viestillä/puhelimitse kutsunut minut srk:n vessaan. Siellä hän odotti minua alastomana. Minulla oli vielä/vain paita päällä, mutta siitin jo erektiossa. Hän katsoi erektiossa olevaa vehjettäni ikään kuin ei olisi ikinä ennen nähnyt sellaista! Arkana, mutta alastomana hän... odotti...

Olen hänen kanssaan jo tulisesti suudellut!
[Mutta se oli eri unenpätkä se.]
 
vierailija
Oishan se varmaan siisti kokemus saada "iso E" vehje paljaana jonkun naislääkärin ja/tai naishoitajan silmien edessä... naisen iällä ei olisi/ole niin väliä, mutta mieluiten mahd. nuori.

Mutta suurin unelmani on ihan toisenlainen: haluaisin panna 2 vuotta minua vanhempaa seurakuntamme sihteeriä (Maaret S., 38) hänen pilluunsa seurakunnan tiloissa - tietenkin ilman mitään ehkäisyä ja molemmat täysin alasti! <3

Olis niin siistii, jos saisin panna hänet raskaaksi! <3

Se "toinen M" - häntä ei ole siunattu naisellisilla muodoilla: hänellä on pienet rinnat, eikä hänellä ole edes muodokasta takamusta. Mutta Luoja on antanut hänelle todella kauniit kasvot ja sydämeni sulattavan hymyn! Hän on niin hoikka, että ylipäätään ihmettelen, että mahtaako siittimeni mahtua erektiossa hänen sisäänsä... mutta voi kunpa se sinne pääsisi! Siittämään!

Näin kerran unta, että tämä "toinen M" oli viestillä/puhelimitse kutsunut minut srk:n vessaan. Siellä hän odotti minua alastomana. Minulla oli vielä/vain paita päällä, mutta siitin jo erektiossa. Hän katsoi erektiossa olevaa vehjettäni ikään kuin ei olisi ikinä ennen nähnyt sellaista! Arkana, mutta alastomana hän... odotti...

Olen hänen kanssaan jo tulisesti suudellut!
[Mutta se oli eri unenpätkä se.]
Yleensä seurakunnassa töissä olevat on hyvin anteliaita ja motto on että puutteessa olevalle tulee antaa. On kuitenkin vaarallista yhtyä useampaan naiseen samassa työpaikassa. Minä yhdyiin 5 naiseen useita kertoja kunnes jäin kiinni siitä että panen lähes puolta naisista. Tilanne meni niin hankalaksi että vaihdoin työpaikkaa. Nykyään tapaan entisen työpaikkani seurakunta sihteeriä seksin merkeissä joka viikko lähes joka päivä. Silloin hän ei kuulunut tuohon 5 joukkoon mutta kun kuuli että hoitelen naisia urakalla ja kaikki päättyi kuin seinään niin sanoi että hän antaa saman verran kuin nämä 5 naista yhteensä. Yhdymme 3-5 kertaa päivässä ja aikaa menee 4-7 tuntia. Jos jäänyt yöksi mutta yleensä en jää koska minulla on vaimo. Tosin hän on Levillä töissä ja me asumme pääkaupunki seudulla. Tiedän että hän jakaa rasiaa aina kun vaan voi, on joskus sanonut että poikkeusolot vaatii poikkeus toimia ja hän tarvii säännöllisesti munaa.
 
vierailija
Yleensä seurakunnassa töissä olevat on hyvin anteliaita ja motto on että puutteessa olevalle tulee antaa. On kuitenkin vaarallista yhtyä useampaan naiseen samassa työpaikassa.

Nykyään tapaan entisen työpaikkani seurakunta sihteeriä seksin merkeissä joka viikko lähes joka päivä.

Yhdymme 3-5 kertaa päivässä ja aikaa menee 4-7 tuntia. Jos jäänyt yöksi mutta yleensä en jää koska minulla on vaimo.
Tuossa esimerkkitapauksessa, josta teksti-lainauksesi oli, olikin/on kyse kiinnostuksesta nimenomaan yhteen tiettyyn Luojan luomaan ihanaan naiseen...

Samasta tapauksesta lisää ihanaa ja seksuaalista kiihottumista aiheuttavaa haaveilua: "... että tämä seurakunnan sihteeri tekisi duuniaan työpaikallaan minun siemennesteeni sisällään, minun siittiöiden armeija sisällään hedelmöityksestä taistelemassa. Oi kun se ois niin ihanaa! Olisi ihanaa olla siellä seurakunnalla seurakunnan tilaisuudessa tämän sihteerin kanssa ja muiden uskovien kanssa, kuitenkin niin, että vain tuo sihteeri ja minä tietäisimme minun spermani työstä tässä kyseisessä sihteerissä." :)

... mutta vain haaveeksi jää. :(
Kurjaa kannaltani. -T
 
vierailija
Tuossa esimerkkitapauksessa, josta teksti-lainauksesi oli, olikin/on kyse kiinnostuksesta nimenomaan yhteen tiettyyn Luojan luomaan ihanaan naiseen...

Samasta tapauksesta lisää ihanaa ja seksuaalista kiihottumista aiheuttavaa haaveilua: "... että tämä seurakunnan sihteeri tekisi duuniaan työpaikallaan minun siemennesteeni sisällään, minun siittiöiden armeija sisällään hedelmöityksestä taistelemassa. Oi kun se ois niin ihanaa! Olisi ihanaa olla siellä seurakunnalla seurakunnan tilaisuudessa tämän sihteerin kanssa ja muiden uskovien kanssa, kuitenkin niin, että vain tuo sihteeri ja minä tietäisimme minun spermani työstä tässä kyseisessä sihteerissä."

... mutta vain haaveeksi jää.
Kurjaa kannaltani. -T
Vie sihteerille kukkia Kauniita ruusuja ja sano että olet pitkään halunnut antaa kukkia hänelle mutta kun kaikki kukat mitä olet löytänyt näyttävät niin mitään sanomattomilta sinun rinnalla. Päätin luovuttaa ja ostaa vain kukat koska on mahdotonta löytää syliisi kimppua joka ei jäisi varjoon kauneutesi rinnalla
 
vierailija
Vie sihteerille kukkia Kauniita ruusuja ja sano että olet pitkään halunnut antaa kukkia hänelle mutta kun kaikki kukat mitä olet löytänyt näyttävät niin mitään sanomattomilta sinun rinnalla. Päätin luovuttaa ja ostaa vain kukat koska on mahdotonta löytää syliisi kimppua joka ei jäisi varjoon kauneutesi rinnalla
Hänen työpuhelinnumeronsa löytyy, jos en väärin muista, ihan netistäkin, ja jopa henkilökohtainen numerokin pitäisi olla tallella jossain, mutta hän on sillä tavalla hyvin vaikeasti lähestyttävä, vaikka vastaileekin silloin tällöin. (Sähköpostin kanssa hän on vielä huonompi, jos niin voi sanoa.)

Ei häneen tunnu mitkään kauniit sanat tehoavan, siltä osin oon jo parasta arsenaaliani käyttäny.

Joo, eli Live-toimintaan täytyisi tosiaan panostaa. Mutta mitä tehdä, kun ne mitkään kauniit sanani eivät tehoa häneen? Ja miten edes saisin kukat perille, kun en tiedä hänen kotiosoitettaan? Ehkäpä pitää lähettää ne kukat sinne seurakunnalle hänen nimellään..? Sittenkin tosin pitäisi suurin piirtein tietää hänen työvuoronsa siellä paikan päällä, ja isompi ongelma nyt on se, että on lomakuukausi.

Olen ollut seurakunnan hallituksessa itsekin, mutta lähinnä vain sen takia, että saisin katsella hänen kauniita kasvojaan "paikan päällä". Ei minua paperiasiat jaksa kiinnostaa, ja lopulta minä juuri siihen väsyinkin.

Sellaisissa tilaisuuksissa eli paperinpyörittelyssä hän on lähes aina läsnä, mutta ei seurakunnan varsinaisessa toiminnassa juurikaan. Ja meilläkin hän käy kylässä tyyliin vain kerran vuodessa, koska hän on yhden lapseni kummitäti. Ei häntä siis kovin useasti oo mahdollista nähdä... :(

Ja hänen torjuntareaktionsa vain lisäävät minun kiinnostustani häneen. Ehkä hän näkee jotain toivoa minun ja vaimoni avioliiton puolesta, jota minä en enää näe, joten varmaankin juuri siksi hän toistuvasti torjuu minut, eli vaikuttaa siltä, että tää unelmasihteerini ei halua olla vain "toinen nainen".

-T
 
vierailija
Vie sihteerille kukkia
Vielä unelmointia hänestä: ottaisin hänet vaatteitta seisten, siellä hänen työpaikallaan. Hän hyppäisi syliini, ja minä pitäisin hänestä kiinni ja hän minusta, ettei hän putoa. Yhteys kestää juuri tarpeellisen ajan ja sen jälkeen saan syyn ajatella, että hän on tullut minusta raskaaksi. Olisiko tämän unelmani viimeinkin aika saada saada näkyä ja myös pysyä? Oikeutta kauniille unelmalle? -T (janoaa nyt oikeutta)
 
vierailija
Gynellä kyllä kerran tutki mun klittaa ja sanoi että rutiini tarkastus tutkia että onko tuntoaisti normaali, hieroi liukunesteen kanssa kumihanskat kädessä ja kysyi miltä tuntuu, sanoin ettei miltään niin sanoi että hieroo sen aikaa että alkaa tuntua hyvältä, hieroi varmaan 15 minuuttia mutta en saanut orgasmia ja sit hän lopetti
 

Yhteistyössä