Orgasmi lääkärissä...

  • Viestiketjun aloittaja -Jasu-
  • Ensimmäinen viesti
-Jasu-
Olen 40v mies joka luuli tuntevansa vaimonsa. Vaimo lähti tänään gynekologin tarkastukseen joka on vuosittainen rutiini hänellä. Miehenä tietysti kiinnostaa minkälaisena toimenpiteenä hän sitä pitää . Inhottavana ? Kivana? Ei minkäänlaisena ? .. Asiasta on kiva jutella koska se kiinnostaa. Mutta tänään... kaikkien vuosien jälkeen hän kertoi että on saanut aivan pienen orgasmin ensimmäisen lapsemme raskauteen liittyvällä ensimmäisellä tarkastuskäynnillä. Hänellä sattui olemaan hyvä vaihe kuukaudesta, nuori mieslääkäri sattui tutkiessaan koskettamaan juuri sellaisiin kohtiin että se tapahtui.. se vaan tuli.. ihan pieni mutta se tuli. Posket tuli punaiseksi ja mieslääkäri tuli myös punaiseksi. Okei, Kiva että näin kävi, ei ainakaan jää epämiellyttävää muistoa tapahtumasta. No, syy miksi kirjoitan tätä liittyy siihen että miksi tälläistä ei voi kertoa jos niin käy? Aviomiehelle? Kuinka moneen yhteiseen hetkeen kaikesta tälläisestä saa fantasian siemenen? Tosi moneen.
Onkohan kenellekkään muulle käynyt niin kivasti?
Kerro ainakin miehellesi
Hyvin hoidettu =)
 
Höh
voisi ikinä kuvitellakaan että saisin orgasmin gynekologin käsittelyssä. Mielestäni toimenpide on todella vastenmielinen ja kivulias. Kylmän teräsinstrumentin tunkeminen sisään ei tunnu mukavalta. Lisäksi vastaanotolla jännittää aina sen verran että rentoutuminen ei kertakaikkiaan onnistu.
 
Ehkäpä siksi...
Alkuperäinen kirjoittaja -Jasu-:
No, syy miksi kirjoitan tätä liittyy siihen että miksi tälläistä ei voi kertoa jos niin käy? Aviomiehelle?
...että tuskin kukaan uskoisi, jos joku alkaisi kertoa orgasmista gynekologilla! Tutkimus tekee kipeää aina jonkun verran ja lisäksi vielä jännittääkin, eli jos joku tosiaan saa orgasmin gynekologilla, on se niiiiiiin harvinaista, että sellaisesta kertovaakin pidettäisiin varmasti hivenen "outona". En tiedä ketään, joka menisi mielellään gynekologille, kun se käynti ei yksinkertaisesti ole kivaa.
 
Pitääkö vaimosi...
Alkuperäinen kirjoittaja -Jasu-:
Hänellä sattui olemaan hyvä vaihe kuukaudesta, nuori mieslääkäri sattui tutkiessaan koskettamaan juuri sellaisiin kohtiin että se tapahtui.. se vaan tuli.. ihan pieni mutta se tuli.
...erityisesti siitä kylmästä metallista, joka työnnetään sisään vai sisäsynnytyselinten tunnustelusta? Tätähän gynekologinen tarkastu on.
 
ujostelija
no en mä kyllä epäile etteikö niin ois voinu tapahtua, kai se johtuu aika paljon omasta mielentilasta. Pieniä orkkuja oon saanu joskus nuorena ihan vain jännittävässä tilanteessa ilman mitään kosketusta.
 
Nainen47
Oudoin orgasmi minkä olen eläissäni saanut, oli kun nuorena neitona juoksin niin lujaa kuin ikinä pääsin. Kyseessä oli lentoasema, kiire koneeseen. Meinasi matkanteko loppua siihen, hämmästyin niin totaalisesti. Ja tottakai jalat meni hetkeksi pois pelistä, mutta juoksu jatkui. Kerkisin kuitenkin koneeseen.

Gynekologisessa tutkimuksessa tuskin saisin aikaiseksi mitään seksuaaliseen nautintoon viittaavaakaan, on se sen verran totista puuhaa.
 
Lehdestä luin
Vuosia sitten, ennen internetin keskustelupalstoja, erään sanomalehden yleisönosastolla nainen kertoi saaneensa gynekologilla orgasmin mitä oma mies ollut koskaan pystynyt tekemään hänelle.
 
palturia vain
Alkuperäinen kirjoittaja -Jasu-:
Olen 40v mies joka luuli tuntevansa vaimonsa. Vaimo lähti tänään gynekologin tarkastukseen joka on vuosittainen rutiini hänellä. Miehenä tietysti kiinnostaa minkälaisena toimenpiteenä hän sitä pitää . Inhottavana ? Kivana? Ei minkäänlaisena ? .. Asiasta on kiva jutella koska se kiinnostaa. Mutta tänään... kaikkien vuosien jälkeen hän kertoi että on saanut aivan pienen orgasmin ensimmäisen lapsemme raskauteen liittyvällä ensimmäisellä tarkastuskäynnillä. Hänellä sattui olemaan hyvä vaihe kuukaudesta, nuori mieslääkäri sattui tutkiessaan koskettamaan juuri sellaisiin kohtiin että se tapahtui.. se vaan tuli.. ihan pieni mutta se tuli. Posket tuli punaiseksi ja mieslääkäri tuli myös punaiseksi. Okei, Kiva että näin kävi, ei ainakaan jää epämiellyttävää muistoa tapahtumasta. No, syy miksi kirjoitan tätä liittyy siihen että miksi tälläistä ei voi kertoa jos niin käy? Aviomiehelle? Kuinka moneen yhteiseen hetkeen kaikesta tälläisestä saa fantasian siemenen? Tosi moneen.
Onkohan kenellekkään muulle käynyt niin kivasti?
Kerro ainakin miehellesi
Hyvin hoidettu =)
Voi veljet sentään... todella uskot vaimoasi paskanpuhetta?,että sai orkun gynekologin käsittelyssä..??? yeah sure! ;D
vaimosia haluaa tehdä sut vain mustasukkaiseksi tai sitten haluaa vain tehdä sut hulluks,eli kiihottaa ,vaimosi tietää että tuo ajatus kiihottaa joka miestä!
mikä vitsi ja sä uskot! hey come oOON! ;D

 
sarkofagi
Mun veikkaus:

Aloittaja on niitä miehiä, jotka paiskoo naistaan seinille. Nyt alistettu, hakattu vaimo karkasi gynelle, ja äijä keksii mustasukkaisena erilaisia skenaarioita, joita muka tapahtuu lääkärissä.

Mietipä, ukko kulta, onko esim erektiohäiriöisten tai eturauhassyöpäisten miehien kaluja työkseen tutkiva lääkäri homo, pervo ja haluaa panna niiden miesten kanssa?? Ei, vaan hän tekee työtään. Ihan niin kuin gynekologi myös. Hän tekee TYÖTÄÄN. Ja 98 % naisten mielestä on vastenmielistä mennä gynelle. Se on aina hiukan noloa, inhottavaa, se sattuu, se on hiton kallista (yksityinen), ja siinä ei todellakaan ole mitään kiihottavaa maata jalat levällään vieraan ihmisen sorkittavana kirkkaiden lamppujen alla.

Nyt on ukolla taas syytä syyttää naista uskottomuudesta. Huomenna vaimo on, kappas vaan, taas kävellyt ovea päin.....

Tää oli vain teoria.
 
plööhh!
Alkuperäinen kirjoittaja sarkofagi:
Mun veikkaus:

Aloittaja on niitä miehiä, jotka paiskoo naistaan seinille. Nyt alistettu, hakattu vaimo karkasi gynelle, ja äijä keksii mustasukkaisena erilaisia skenaarioita, joita muka tapahtuu lääkärissä.

Mietipä, ukko kulta, onko esim erektiohäiriöisten tai eturauhassyöpäisten miehien kaluja työkseen tutkiva lääkäri homo, pervo ja haluaa panna niiden miesten kanssa?? Ei, vaan hän tekee työtään. Ihan niin kuin gynekologi myös. Hän tekee TYÖTÄÄN. Ja 98 % naisten mielestä on vastenmielistä mennä gynelle. Se on aina hiukan noloa, inhottavaa, se sattuu, se on hiton kallista (yksityinen), ja siinä ei todellakaan ole mitään kiihottavaa maata jalat levällään vieraan ihmisen sorkittavana kirkkaiden lamppujen alla.

Nyt on ukolla taas syytä syyttää naista uskottomuudesta. Huomenna vaimo on, kappas vaan, taas kävellyt ovea päin.....

Tää oli vain teoria.
Miehet fantaseeraa tuollaisesta ,että naiset MUKA kiihottuisi jos gyne tutkii paikat kirkkaiden valojen kera!
ja alkuperäinen taitaa olla provo,toivoo saada viestiinsä monelta naisilta vastauksia tyyliin että " joooooo sama täällä! orkut lensi suoraan gynen naamaan!

vaikka ei kukaan nainen tykkää levittää haarat gynelle saatikka saada orkun! jos totta niin 100% sti sun muijas valehtelee haluaa tehdä sut vain mustasukkaiseksi!
ja tuo ko.asia on kyllä vain miesten fantasiaaaaa!
 
nainen 30+
Kaipa nämä jutut saa pohjansa alan elokuvista. Todellisuus onkin jo aivan muuta. Juu ei ne gynegolilla "koskettele" paikkoja. Lähinnä runnoo ja saa kylmän kamalan spekulan sisälle. Juu yhtä erottista on kuin hammaslääkäri tai peräruiske. Mutta onhan meitä niin moneksi, voihan joku omata fetissin tuohonkin. Mutta juu orgasmi on gynellä käynnissä yhtä kaukana hammaslääkärissä, kun viisaudenhampaita poistetaan.
 
RJV
Minäkin miehenä olen aiemmin kuvitellut, että naiset tykkäävät alapään tutkimisesta. Niin se ei kuitenkaan ole. Minulle mielikuva tuli siitä kun itse tykkäisin vastaavasta tarkastuksesta. Olin jopa hiukan kateellinen mielessäni vaimolle kun hän pääsee sellaisiin tarkastuksiin. Ajatus on myöhemmin muuttunut, ja ylläolevista kirjoituksista vahvistunut.
 
naapurin tyttö
Mä tapaan joskus masturboidessa haaveilla että gynekologi (mies- tai naispuolinen, hällä väliä) rupeaa hyväilemään mua sormilla, sekä g-pistettä että klitorista. Tähän fantasiaan ei kuulu mitkään metallivälineet ja vanupuikot, joita gyne todellisuudessa käyttää. Ihan todellisessa tutkimuksessa ei paikat todellakaan kostu.

Mä luulen että AP:n vaimo on kyllästynyt miehensä typeriin toistuviin kysymyksiin, tyyliin "no, miten meni? Oliko kivaa? Tuntuiko hyvältä?" ja päätti kertoa miehelleen sellaisen jutun, että varmasti mykistyisi ;)
 
hmmm....
Ihan kiva lukea näitä viestejä etenkin ku huomenna aamulla mua odottaa elämäni ihka-ensimmäinen gyne-käynti!!! (19v) Mahtaa jäädä yöunet sille tielleen. Mutta joo, täytyy myöntää että olen joskus kuvitellut millaista olisi jos miesgyne alkais "flirttailemaan" yms siinä samalla. Voin siis ymmärtää miten jotkut saattavat kokea ajatuksen gynekäynnistä jokseenkin jännäksi. Tosin huomenna olen viisaampi ja mielikuvat varmaan karisevat aika lailla. :D Wish me luck!
 
Nainen47lle
Oudoin orgasmi minkä olen eläissäni saanut, oli kun nuorena neitona juoksin niin lujaa kuin ikinä pääsin. Kyseessä oli lentoasema, kiire koneeseen. Meinasi matkanteko loppua siihen, hämmästyin niin totaalisesti. Ja tottakai jalat meni hetkeksi pois pelistä, mutta juoksu jatkui. Kerkisin kuitenkin koneeseen.

Gynekologisessa tutkimuksessa tuskin saisin aikaiseksi mitään seksuaaliseen nautintoon viittaavaakaan, on se sen verran totista puuhaa.
Kiva kuulla, että joku muukin on saanut orgasmin juostessaan. Minulla kävi usein niin. Tykkäsin juosta kilpaa :) En ole puhunut kenellekään tästä. Olin silloin n. 16-vuotias ja neitsyt. Orgasmeja sain myös unissani.

Miehen kanssa olen saanut aina orgasmin helposti. Ei mitään sarjoja, mutta yksi sellainen ISO O suurin piirtein joka kerta. Paitsi kun olen puolikuollut väsymyksestä ja vain "annan". Mutta että gynegologilla... Ei nyt sentään!
 
Viimeksi muokattu:
Sivupersoona
Pakko kysyä.

Voiko polkupyörää ajaessa saada? Siinähän hiertäminen on vielä voimakkaampaa.

Entä hevosella ratsastaessa?

Anteeksi nyt tämä villi mielikuvitus.
 
mmm
se iltasanomissa ollut joskus syksyllä juttu, että naisten kuntosalilla käynti on lisääntynyt
voimakkaasti, kunto nousee ja alapäässä orgasmit.
Ilmankos ne miehet valittaa, että eukko ei anna.
 
Onks Viljoo näkyny
Ihan kiva lukea näitä viestejä etenkin ku huomenna aamulla mua odottaa elämäni ihka-ensimmäinen gyne-käynti!!! (19v) Mahtaa jäädä yöunet sille tielleen. Mutta joo, täytyy myöntää että olen joskus kuvitellut millaista olisi jos miesgyne alkais "flirttailemaan" yms siinä samalla. Voin siis ymmärtää miten jotkut saattavat kokea ajatuksen gynekäynnistä jokseenkin jännäksi. Tosin huomenna olen viisaampi ja mielikuvat varmaan karisevat aika lailla. :D Wish me luck!
Onnee vaan, ja sillee...
 
Viimeksi muokattu:
N47:lle vastannut taas
Pakko kysyä.

Voiko polkupyörää ajaessa saada? Siinähän hiertäminen on vielä voimakkaampaa.

Entä hevosella ratsastaessa?

Anteeksi nyt tämä villi mielikuvitus.


Ainakaan minulla pointti ei ole siinä hinkkaamisessa, vaan se tärähtely ja lihanjännitys, joka sitten laukeaa ihanasti. Polkypyörällä ajaessa en ole koskaan saanut. Jos hinkaamista on ollut, se on ollut pelkästään epämiellyttävää. Herkät paikat hiertyy rikki helposti. Ratsastanut olen niin vähän, että en osaa siitä sanoa mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Sivupersoona
Melkoiso prosentti on ratsastusharrastajista varmaan tyttöjä. Heitä ainakin usein näkee.

Ratsastusta kun katsoo, niin siitä saa helposti sen kuvan, että se ratsastus voisi vähän kutkuttaakin ja lämmittää sitä alapäätä. Ja ei kai siinä mitään pahaa ole, jos vaikka noin tapahtuisikin?

Varmuudenvuoksi sanon etten ajattele, että hevonen olisi seksikumppani tai seksinkorvike.
 

Yhteistyössä