Orgasmi ja päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Outoa
  • Ensimmäinen viesti
Outoa
Onko kukaan kokenut vastaavaa; viime päivinä aina kun olen saanut orgasmin poikaystäväni kanssa, on pääni vasenta puolta alkanut särkeä voimakkaasti. Kipu alkaa ennen orgasmia ja tuntuu vielä pitkään sen jälkeen. Se tuntuu sekä niskassa, hartiassa, että korvassa, hampaissa ja todella voimakkaana päässä, etenkin päälaen vasemmalla puolella. Eipä ole kovinkaan hauskaa kun saa pelätä jo etukäteen että sattuuko ja nautinnollisimmalla hetkellä iskee tuskaisa kipu :-S

Mie
Hei, olen muistaakseni jostakin joskus lukenut että jos päätä alkaa yhtäkkisesti särkeen orgasmin aikana että kyseessä saattoi olla joku vähän vakavempikin juttu, mutta en ole varma muistanko oikein, en halua pelotella! Kannattee kysyä vaikka joltain lääkäriltä ihan varmuuden vuoksi jos muistankin ihan omia.. Krapulassahan ainakin saattaa tulla yhtäkkinen särky orkun aikana, mutta sehän onkin jo ihan normaalia :)

Tinu
Mulla on liittynynt orkkupäänsäryt aina jollain lailla pillereihin. Ekan kerran, kun kärsin noista säryistä (koskee muuten aika vietävästi, tuntuu, että pää räjähtää) olin juuri aloittanut pillerit. Ja toisella kerralla sama ongelma ilmeni, kun olin juuri lopettanut pillerit...

nainen
Vaikuttaisi siltä, että jokin hermo jännittyy sen verran, että tuottaa kipua...kyllähän sitä orkun tullessa tuntuu itselläkin välillä, että päässä veri jyskyttää ja tuntuu, että taju lähtee. Eli ei ole yhtään ihme, jos jokin hermo ottaa nokkiinsa.
...hei nyt muistan sen hermon nimen.. se on:kolmoishermo! varmaankin se vaivaa sinulla!!
Kannattaisi tilata lekurille aika, josko sieltä saisi hoitoapua hermolle.

ohimeneva
tellään oli sama jutska. Kävin lääkärissä. Hartiat olivat
jumissa. Sain kipulääkettä, OMT hierojalle lähetteen. Ja on kuulemma ohimenevä itsestään, jos osaa olla rentona.

sinna
Orgasmin jälkeiseen yhtäkkiseen, kovaan kipuun, voi olla syynä myös aneurysma aivoissa. Se on synnynnäinen aivojen verisuonen pullistuma, jonka puhkeaminen aiheuttaa todennäköisesti kuoleman... Itselläni on sama vaiva, mutta en ole uskaltanut mennä lääkärille.

Yhteistyössä