D
"daria"
Vieras
siivota (imurointi, luuttuaminen, pölyt, kylppärin pesu), käydä kaupassa keskustassa (ei voi lähikaupassa, kun pitäisi käydä erikoisliikkeessä), käydä kirjastossa, tehdä vauvalle ruokaa (sosetta), tehdä mulle ja miehelle ruokaa illaksi. Tämän lisäksi nämä perusjutut, kuten pyykit, tiskit jne. Aikaa on klo.15.30 asti.
Rajoituksia. Vauva nukkuu noin klo.08.30-10 sekä 14.30-15. Ei viihdy vaunuissa kovin hyvin muuten kuin nukkuessa eikä hänen nukkuessa voi tehdä mitään kovaäänistä kuten imuroida. Keskustaan/kirjastoon on matkaa 6km, mennään bussilla, aikaa menee niihinkin hieman.
Tiedän että kaiken voi ehtiä, mutta olen jotenkin jumissa nyt, enkä tiedä mistä aloittaa!!
Auttakaa mua! Tahdon siivota jo tänään, niin ei tarvi huomenna (kuten miehen kanssa sovittiin) niin voidaan sitten viettää rauhallista lauantaita!
En kaipaa tökeröjä kommentteja, haluan vain saada kaiken tehtyä
Ai niin, vauvan ollessa hereillä hän on täysin vahdittavissa oleva konttausikäinen
Rajoituksia. Vauva nukkuu noin klo.08.30-10 sekä 14.30-15. Ei viihdy vaunuissa kovin hyvin muuten kuin nukkuessa eikä hänen nukkuessa voi tehdä mitään kovaäänistä kuten imuroida. Keskustaan/kirjastoon on matkaa 6km, mennään bussilla, aikaa menee niihinkin hieman.
Tiedän että kaiken voi ehtiä, mutta olen jotenkin jumissa nyt, enkä tiedä mistä aloittaa!!
En kaipaa tökeröjä kommentteja, haluan vain saada kaiken tehtyä
Ai niin, vauvan ollessa hereillä hän on täysin vahdittavissa oleva konttausikäinen