Orgalutran ja Pregnyl samana päivänä?

Kokemuksia kaipaisin.. Olenko nyt varmasti ymmärtänyt ohjeeni oikein?

Meillä on punktio perjantaina ja kysyisinkin, että.. Onko kellään muulla ollut niin, että esim. 18.00 Orgalutran ja sitten 22.00 Pregnyl?

Mulla siis huomisen lääkkeet näin. Torstaina ei mitään. Pitänee silti vielä soittaa ja kysyä ettei mene koko hoito harakoille. :(

Tulee kyllä liian myöhään, mutta mulla oli gonalin kans samaan aikaan orgalutran ja pregnyl erikseen, yksikseen seuraavana päivänä. Sit oli yks lepopäivä ennen punktiota.

Kerro kuitenkin, mitä ne sanoi, kun soitit sinne. Voihan ne olla tapauskohtaisia, jos on eri määrä ja erikokoisia muniksia kasvanut.

No en mä sitten soittanut kun sama tieto lääkärin suusta kuultuna oli sekä mun, että miehen päässä ja vielä lääkärin kirjoittamana paperillakin.
Perjantaina kyllä tarkistan vielä asian.

Finttu pahoittelut negastasi!! :hug:

Oletko ottanut Gonalin/Menopurin/Puregonin aamusella tai siis reippaasti ennen iltaa? Jos olet, niin se selittäisi lääkärisi määräyksen. Jos taas ko. pistokset ovat illalla, niin silloin Orgalutran on Pregnyliä edeltävänä päivänä, eli ihan niikuin Finttu viestissään kertoili.

Oletin siis tuossa edeltävässä viestissä, että Orgalutran on otettu yhtä aikaa Gonalian tai vast. kanssa. Oleellista on kai Orgalutran ja Pregnylin pistosväli, eli jos Orgalutran on aamulla tai kuitenkin ennen iltaa, niin silloin kai menettely on kuten sinulle on määrätty. Sinä on jokin 30 tunnin sääntö, joka googlettamalla kyllä löytyy...

Onnea hoitoon!

Yhteistyössä