oravanpyörässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rauhallista oloa ja eloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rauhallista oloa ja eloa

Vieras
miksikähän sitä tarvitsee ollla kamalasti kaikkea varsinkin joululahjoja. Ihmiset ostaa hulluna lahjoja toinen toistaan kalliimpia. Kaikilla on kiire, pitää viedä lapsia harrastuksiin, harrastaa itse olla aktiivisesti mukana kaikessa. Valitetaan kiirettä ja väsmystä. Kauheaa suorittamisen tarvetta. kotona käydään nukkumassa ja taas mennään, viikonloput samaan tahtiin. Itse hyppäsin tästä oravanpyörästä pois. Käyn töissä kylläkin mutta menot on karsittu oikein raakasti ihan minimiin. en itse harrasta muutakun lenkkeilyä 3- 4 kertaa viikossa noin 40- 50 min. Lapset eivät välitä harrastaa enkä enää pakotakkaan. he viihtyvät kotona ja ovat hyvin reippaita ja sosiaalisia lapsia( kouluikäisiä) meillä on ihania kiirettömiä ja rauhallisia kotiiltoja joina laitamme yhdessä ruokaa, siivoilemme, katselemme tv, saunomme ja ulkoilemme yhdessä. joskus meillä käy vieraita aina joskus. koskaan ei ole tylsää. välillä lueskelemme kukin omia juttujamme, nautimme!
on ihan tarpeeksi kun jokainen lähtee aaamulla töihin ja kouluun ja illalla palaa ja viikonloput on pyhitetty perheen kesken. Koko joulun ajan olemme nyt kotona ihan omalla porukalla ja ihan vaan lepäilemme ja mihinkään ei ole kiire!

Yhteistyössä