Oran vaunuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä

Vieras
Heippa!

Olemme mieheni kanssa harkinneet Oran vaunuja Samsara tai Spice mallistosta. Onko teillä kokemuksia ko. vaunuista? Onko kestävät tai muuten käytössä hyvät? Olisi kiva kuulla kaikenlaisia kommentteja! Vaunut ainakin tuntuvat hyviltä ja laadukkailta eikä hintakaan ole ihan päätä huimaava.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

vaikka muuten olisi kiva suosia suomalaista.
Oran vaunut tosi raskaat, verrattuna esim. Brioihin tai Emmaljungiin. Lisäksi ystävilläni olleet Orat ovat reistailleet vähän väliä ja kankaat ovat nyppyntyneet/haalistuneet.

Häh? Siis mulla ollu oran spice (sama kuin samsara) vaunut nyt pari kuukautta käytössä ja olen TODELLA tyytyväinen niihin. En tiedä mitkä orat ystävälläsi on, mutta mun kuuleman mukaan (parilla tutulla orat) juuri kankaat on tosi laadukkaat ja pysyneet hyvänä. Mitään teknisiä ongelmia ei ole ollut. Lisäksi vaunuissa on hyvä työnnettävyys (odotuslehden testi) eivätkä ainakaan mulle tunnu mitenkään raskailta. Ominaisuuksia on varmasti samoja kuin muissakin vähän paremmissa vaunuissa, eli en lähde niitä tähän etuna luokittelemaan.Mulla vaikutti ostopäätökseen myös vaunujen muhkea ulkonäkö. Esim. Brion Kombit (jotka ensin olivat mielessä) ja Emmaljungan Edeget jotenkin tyhmän laatikkomaiset=) mut tuohan on sitten taas jo täysin mielipidekysymys...
Luulen, et Ora kärsii vieläkin jo vuosia sitten saadusta maineestaan. Silloin vaunuissa oli oikeasti puutteita.

pieni oikaisu tähän väliin; oran vaunuthan eivät ole enää suomalaisia, vaan valmistetaan kiinassa. kuten myös briot. emmaljungat valmistetaan edelleen ruotsissa.

Yhteistyössä