S
sokea pöllö
Vieras
Ostin keväällä silmälasit ja siitä lähtien mua vaivannut yksi juttu. Ensin en nähnyt laseilla mitään ja kävin optikolla ja näiden kaltevuutta muutettiin. Sanoivat, että ohennetuissa (1,67 taitekerroin) tuo kaltevuus pitää tarkkaan määritellä. Nyt minusta tuntuu kuin pitäisi tosi paljon päätä pyöritellä, jos meinaa sivulle nähdä eli näkökenttä on aikas keskellä linssiä. Viimeksi kun kävin optikolla sanoi, että silmälasit ovat sen verran kaukana silmistä, joten se voi tuota aiheuttaa. Laseihini on vaihdettu silikoniset nenätyynyt, joten pikkaisen kauempana ovat kyllä silmistä muutenkin.
Jostakin luinkin, että kun näkö alkaa olla yli -5 (mulla -6,5) niin silloin pitää jo alkaa pyörittelemään päätä kun sivulle ei muuten näe. Lasit ovat sellaiset melko leveät ja paksusankaiset Miu Miun lasit.
Jostakin luinkin, että kun näkö alkaa olla yli -5 (mulla -6,5) niin silloin pitää jo alkaa pyörittelemään päätä kun sivulle ei muuten näe. Lasit ovat sellaiset melko leveät ja paksusankaiset Miu Miun lasit.