Työnantaja saa itse päättää mitä maksaa työntekijälle, osa maksaa enemmän ku toiset, mut ainakin se 80% tessistä täytyy maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja kuha:paljonko te olette saaneet ja mitä alaa opiskelitte?
saa toki vastata muunkin kun itsensä puolesta jos on tietoa... =)
no oho tuohan olisi jo tosi minimi tuo sun "palkkasi". ja milloinhan aikoi sulle kertoa paljon saisit rahaa kuussa?Alkuperäinen kirjoittaja kuha:ei kysyny ei... koko ajan tyhmänä kuvittelin et palkka olis n.1000e ja sit sovin et alotan ja et meen tekee työsopimuksen (jota en viel oo allekirjottanu!!) ja sit vasta se ukko sano palkasta ton verran.. kysyin et tarkka summa on mikä,niin ei tienny
Minä suoritan parhaillani toista oppisopimustutkintoa ja kummankin työsopimuksen aikana olen saanut ihan 'normaalia' työehtosopimuksen mukaista palkkaa! Mielestäni ennen oli tuo 80% palkasta, mutta ei enää ?Alkuperäinen kirjoittaja kuha:paljonko te olette saaneet ja mitä alaa opiskelitte?
saa toki vastata muunkin kun itsensä puolesta jos on tietoa... =)
mistäs semmosta haetaan? vai tuleeko automaattisesti? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siihenhän saa sitten soviteltua päivärahaa lisäksi, kun työtunnit on alle 30 viikossa.