Oppisopimuksella lähihoitajaksi, ottaako päiväkodit töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan uuden työn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan uuden työn

Vieras
Olen kysellyt kohta kaikki kunnan vanhainkodit ja mikään "ei juuri nyt voi ottaa" syystä tai toisesta. Mitenkähän päiväkodit? uskaltaako edes kysyä? mieleeni tuli eräs paikka jossa olen aikanaan tehnyt pari päivää sijaisuutta..... En alunperin nähnyt päiväkotia vaihtoehtona, koska tuntuu hassulle viedä omat lapset päiväkotiin ja sitten mennä toiseen itse töihin, mutta alkaa tuntua vaihtoehdolta nyt sekin.
Tuntuu vaan että kunnan paikkoja ei heru mistään, sanovat ettei ole rahaa ottaa :( vaikka eihän opso opiskelijalle tarvi edes maksaa normi palkkaa.....

No oma lapsi oli kunnalla perhepäivähoidossa henkilöllä joka opiskeli vasta lähihoitajaksi. ja aivan perseestä oli koko hoitopaikka ja muutenkin tuntuu se systeemi oudolta kun ei mitään valvovaa silmää. Mutta toivoisin itse että pääsisit oppisopimuksella päiväkotiin sillä sielä varmasti olisi tarpeen yksi käsipari lisää =) varsinkin jos itse olet kiinnostunut alasta.

Mieluiten olisin kotona omien kanssa ja hoitasin paria hoitolasta siinä, mutta kun se on taloudellinen mahdottomuus :(
Ei kai se auta kun alkaa soitella paikkoja läpi! Lähihoitajaksi olen haaveksinut opiskelevani jo muutaman vuoden (tulikin sitten äitiyslomat pari kertaa niin opiskelut jäi :)

Yhteistyössä