opiskelu/oppisopimus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
osittain opiskelin kotona. tietty joillain luennoilla oli pakko käydä. tradenomiksi siis. kaikki projektit tein pääsääntöisesti yksin kun ei ollut mahdollisuutta tavata muita tai sitten jos isompi ryhmä niin sähköpostin avulla. tentteihin luin kirjoja (booring....) ja uusintoja käytin hyväksi. ihan normaali opiskelijan titteliä kuitenkin kannoin :D
 
mistä pitäis alottaa että pääsen samanlailla opiskelemaan.
halauisin niin opiskella mutta on pieniä lapsia ja en halua/suostu laittamaan niitä hoitoon joten opiskelisin kotona
 

Yhteistyössä