Opiskelija tytöt hankkeissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄLY hoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄLY hoi

Vieras
Missä on tämänpäivän moraali nuorissa tytöissä???

Miten te voitte rahoittaa opiskelunne seksipalveluilla?

Sanotaan ettei se tavara siitä kulu mutta mieli kuluu, sen tulette huomaamaan kun tulette joskus järkiinne ja olette aikuisia, perheellisiä ja äitejä.
Viimeistään silloin kun omat lapset tekee samoin.....!

[keskustelu siirretty]

sanotaan, että teatteri on yhteiskunnan peili. Mutta minä katsoisin tämän päivän nuorisoa. Kaiken saaneena, jumalattoman kaikkivoipaisina... seksi on jokaisen oma asia. Mutta tuo asenne...

kaikki mulle nyt heti oitis.Mistään piittaamatta ketään kunnioittamatta hankitaan "vanha" statusta omaava elättäjä seksiä vastaan. Lempataan käytettynä, kuiviin imettynä ja etsitään uusi uhri.

Olen itse opiskeleva nuori nainen. Kuvailemaasi toimeentulotapaa en ole havainnut ollenkaan.

Ovatko mielikuvasi oikeita havaintoja vai mielikuvituksen tuotetta? Kirjoitat aivan kuin huoraaminen olisi kaikkien tapa rahoittaa opintojaan. Ettet nyt vain tekisi turhan jyrkkää yleistystä?

Vastaavalla tavalla voisin kysyä, että mikä nykyajan poikia vaivaa, kun olemistaan palkkamurhilla (eilisen ja tämän päivän lehdissä) rahoittavat....

Alkuperäinen kirjoittaja ostaa:
seksipalvelut?

miehet, pojat, ja jopa tytöt niitä ostaa, kun tekee niin pirusti mieli.
Tuo nautinto tuntuu olevan niin tosi tarpeellista että siitä tulee riippuvuus.

Miksi joku sortuu rahoittamaan opiskelijaa???? sitä ei nautinnostaan voi tinkiä.

En ole ilmiöön törmännyt. Taitaa itsensä kauppaavat opiskelijat olla jotain venäläisiä merkonomiopiskelijoita. Tai ehkä eivät opiskele mitään. Äijiä voi kiihottaa ajatus "opiskelijan naimisesta". Yh.

Yhteistyössä