Carlona
Saakurin saakuri, joskus ottaa koulu päähän!! Onko muita opiskelevia äitejä? Miten olette jaksaneet? Itseä ei motivoi enää tippaakaan, pakko käydä loppuun asti kuitenkin.
Samat ajatukset! Jos ei ole tehtäviä niin kaipaan niitä. Lisäksi motivoi se, ettei musta ole menijäksi vanhaan ammattiini takaisin, hyi ja yöks sille vaan.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:14 Huuhkajatar kirjoitti:Se on stressaavaa, rasittavaa, v*tuttavaa ja usein mietin miksi tähän rääkkiin lähdin. Kuitenkin se on myös antoisaa tavallaan.
Olisi varmaan helpompaa opiskella päivisin ilman työtaakkaa mutta jostain ne rahat elämiseenkin on hankittava.
2,5 vuotta jäljellä, saas nähdä jaksanko?!
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:17 Carlona kirjoitti:\Samat ajatukset! Jos ei ole tehtäviä niin kaipaan niitä. Lisäksi motivoi se, ettei musta ole menijäksi vanhaan ammattiini takaisin, hyi ja yöks sille vaan.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:14 Huuhkajatar kirjoitti:Se on stressaavaa, rasittavaa, v*tuttavaa ja usein mietin miksi tähän rääkkiin lähdin. Kuitenkin se on myös antoisaa tavallaan.
Olisi varmaan helpompaa opiskella päivisin ilman työtaakkaa mutta jostain ne rahat elämiseenkin on hankittava.
2,5 vuotta jäljellä, saas nähdä jaksanko?!
Ärsyttää vaan joskus oma suhtautuminen asioihin kun aina pitää stressata kaikesta. Mulla on 2-vuotta jäljellä. Sitä saa oikeen selittää itselleen, että jos on tarkoitus tehdä pikkuhiljaa pois, niin sitä tehdään sitten pikkuhiljaa pois.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:24 Huuhkajatar kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:17 Carlona kirjoitti:\Samat tunteet. Joitain kursseja järjestetään vaan siksi, että niistä saa opintopisteitä. Mitään tekemistä ei ole käytännön työnteon kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:14 Huuhkajatar kirjoitti:No mun asenteessa on selkeä vika, joskus tunnen kuinka teini-iän kapina nousee pintaan, kun joudun mielestäni opiskelemaan ihan turhia aineita, kuten kieliä esim. Tai sitten kirjoittamaan pitkiä typeriä esseitä jostain vielä typerämmästä aiheesta, kuten urasuunnitelmastani , opiskelutekniikastani .
*näin miettii Huuhkis 46v, jolla pitäisi olla järkeä ja pinnaa ja vaikka mitä..*
Tällä hetkellä luen semmoiseen tenttiin, mihin pitää lukea neljä kirjaa. Mulla menee varmaan koko kesä siihen. Saakele.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:27 Carlona kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:24 Huuhkajatar kirjoitti:\Mun olisi pitänyt täksi kesäksi ottaa pari Averkon kurssia, EU ja urahallinta. En vain viitsinyt/jaksanut ilmoittautua. Kirjanpidon erilliskysymykset tais mennä päin hanuria viime viikolla, taitaa olla uusinta edessä parin viikon päästä. En vain nyt jaksa edes ajatella sitä.....Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:17 Carlona kirjoitti:\Samat tunteet. Joitain kursseja järjestetään vaan siksi, että niistä saa opintopisteitä. Mitään tekemistä ei ole käytännön työnteon kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 23:14 Huuhkajatar kirjoitti:No mun asenteessa on selkeä vika, joskus tunnen kuinka teini-iän kapina nousee pintaan, kun joudun mielestäni opiskelemaan ihan turhia aineita, kuten kieliä esim. Tai sitten kirjoittamaan pitkiä typeriä esseitä jostain vielä typerämmästä aiheesta, kuten urasuunnitelmastani , opiskelutekniikastani .
*näin miettii Huuhkis 46v, jolla pitäisi olla järkeä ja pinnaa ja vaikka mitä..*
Tällä hetkellä luen semmoiseen tenttiin, mihin pitää lukea neljä kirjaa. Mulla menee varmaan koko kesä siihen. Saakele.