opintoviikoista kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
1ov=2op eikös se noin mene =) tai ainakin meni silloin ku vanhoja opintoja siirreltiin uuteen tutkintojärjestelmään =)
Mä sain vaan osan 2:lla, osa meni 1,5:llä. Vähäkö vitutti. Sinne meni yksi opintokokonaisuuskin, 15 ov appro muuttui 22,5 op:ksi eikä riitä enää opintokokonaisuudeksi. :(:(:(

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
1ov=2op eikös se noin mene =) tai ainakin meni silloin ku vanhoja opintoja siirreltiin uuteen tutkintojärjestelmään =)
Mä sain vaan osan 2:lla, osa meni 1,5:llä. Vähäkö vitutti. Sinne meni yksi opintokokonaisuuskin, 15 ov appro muuttui 22,5 op:ksi eikä riitä enää opintokokonaisuudeksi. :(:(:(

oho :o melkosta.. mulle ei onneksi humanistisessa käynyt noin...

Alkuperäinen kirjoittaja pah:

Eikös jossain ole saanut päättää tekeekö tutkintonsa uudella vai vanhalla mittaustavalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Eikös jossain ole saanut päättää tekeekö tutkintonsa uudella vai vanhalla mittaustavalla?
Joo, mutta en ehtinyt (tosiaankaan) valmistua vanhoilla tutkimusvaatimuksilla. Nyt pitää pelata pelkillä pisteillä ja tuon kanssa kävi noin, koska sen opintoalan tiedekunnan opit kerrottiin vain 1,5:llä.

Yhteistyössä