minä nuoremman sukupolven edustajana tunnen vain määritelmän opintopisteet, eli jos oppimäärä on 120opintoVIIKKOA niin kauanko se sillon on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä sain vaan osan 2:lla, osa meni 1,5:llä. Vähäkö vitutti. Sinne meni yksi opintokokonaisuuskin, 15 ov appro muuttui 22,5 op:ksi eikä riitä enää opintokokonaisuudeksi.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:1ov=2op eikös se noin mene =) tai ainakin meni silloin ku vanhoja opintoja siirreltiin uuteen tutkintojärjestelmään =)
Alkuperäinen kirjoittaja pah:Mä sain vaan osan 2:lla, osa meni 1,5:llä. Vähäkö vitutti. Sinne meni yksi opintokokonaisuuskin, 15 ov appro muuttui 22,5 op:ksi eikä riitä enää opintokokonaisuudeksi.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:1ov=2op eikös se noin mene =) tai ainakin meni silloin ku vanhoja opintoja siirreltiin uuteen tutkintojärjestelmään =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pah:Mä sain vaan osan 2:lla, osa meni 1,5:llä. Vähäkö vitutti. Sinne meni yksi opintokokonaisuuskin, 15 ov appro muuttui 22,5 op:ksi eikä riitä enää opintokokonaisuudeksi.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:1ov=2op eikös se noin mene =) tai ainakin meni silloin ku vanhoja opintoja siirreltiin uuteen tutkintojärjestelmään =)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Eikös jossain ole saanut päättää tekeekö tutkintonsa uudella vai vanhalla mittaustavalla?
Joo, mutta en ehtinyt (tosiaankaan) valmistua vanhoilla tutkimusvaatimuksilla. Nyt pitää pelata pelkillä pisteillä ja tuon kanssa kävi noin, koska sen opintoalan tiedekunnan opit kerrottiin vain 1,5:llä.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Eikös jossain ole saanut päättää tekeekö tutkintonsa uudella vai vanhalla mittaustavalla?
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Eikös jossain ole saanut päättää tekeekö tutkintonsa uudella vai vanhalla mittaustavalla?
no ei enää viime kesän jälkeen vanhoja tutkintoja voi tehdä...