opintotuki kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Ainakin AMK:ssa saa. Me ollaan koulussa vaan kaks päivää viikossa ja silti lasketaan kokopäiväopikseluks kun itse opiskeltavaa on niin paljon.
ok kiitos.mitäs opiskelet?kauanko sulla kestää toi monimuoto koulutus?onko rankkaa?pitääkö olla atk nero?

Alkuperäinen kirjoittaja oiu:
Ainakin AMK:ssa saa. Me ollaan koulussa vaan kaks päivää viikossa ja silti lasketaan kokopäiväopikseluks kun itse opiskeltavaa on niin paljon.
ok kiitos.mitäs opiskelet?kauanko sulla kestää toi monimuoto koulutus?onko rankkaa?pitääkö olla atk nero?
jos joku kertois kokemuksia

Alkuperäinen kirjoittaja oiu:

Mä opiskelen lähihoitajasta terveydenhoitajaks aikuisopiskeluna. Ihan sama 4 vuotta kestää kun "nuorten" puolella, meillä vaan suurin osa menee itseopiskeluna ja ollaan töissä loppuviikon. Ei tarvii olla atk nero, ja toi rankkuus on vähän et on ja ei. Viime vuonna, eli eka vuosi, oli aika rankkaa kun kaikki oli uutta, mut ei toi nyt kauheen rankkaa ole.

Yhteistyössä