O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ok kiitos.mitäs opiskelet?kauanko sulla kestää toi monimuoto koulutus?onko rankkaa?pitääkö olla atk nero?Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Ainakin AMK:ssa saa. Me ollaan koulussa vaan kaks päivää viikossa ja silti lasketaan kokopäiväopikseluks kun itse opiskeltavaa on niin paljon.
jos joku kertois kokemuksiaAlkuperäinen kirjoittaja oiu:ok kiitos.mitäs opiskelet?kauanko sulla kestää toi monimuoto koulutus?onko rankkaa?pitääkö olla atk nero?Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Ainakin AMK:ssa saa. Me ollaan koulussa vaan kaks päivää viikossa ja silti lasketaan kokopäiväopikseluks kun itse opiskeltavaa on niin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja oiu:ok kiitos.mitäs opiskelet?kauanko sulla kestää toi monimuoto koulutus?onko rankkaa?pitääkö olla atk nero?Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Ainakin AMK:ssa saa. Me ollaan koulussa vaan kaks päivää viikossa ja silti lasketaan kokopäiväopikseluks kun itse opiskeltavaa on niin paljon.