opintolainan lyhennys, paljonko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pennin pyörylää, 5 vuotta jo kituuttanu ilman opintolainaa ja 2 aion vielä lisää, mikä inhottavampaa kuin lainalla elää.. Mutta tsemppiä teille maksajille, aina ei voi olla ottamatta sitä :D

Mulle tuli just lappu et 15.12 lyhennys 320e (yht lainaa 2070e). Voinkohan vielä sopia et lyhentäisin tuon summan pieninä erinä ja siitä ettenpäin joka kuukausi? Tällä hetkellä en sii lyhennä olleskaa

Kela maksaa korot vain joltain 4 vuosipuolikkaalta ja sen jälkeen ei heru mitään apua vaikka kuinka kotosalla lasta hoitaistte...kiitos avusta ihan kuin ei ois tiukkaa muutenkin Ja mulla pankkina sampo,lyhentää ei saa muutakuin tuon 400-500 euroa puolessa vuodessa että 100 e kuussa pitäs sit olla varaa näin kotona ollessa laittaa siihen...kun ei vähempää voi kuussa laittaa..aijaa miten muut voi!!??
Ja sit pitää joka puolen vuoden välein käydä siirtämäs tota lainan erämaksua niin sinne lainan loppuun lisätään joka ikinen kerta 50 euroa kustannus maksuja!Hienoo...pitäs vaihtaa kai pankkii...

Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Kela maksaa korot vain joltain 4 vuosipuolikkaalta ja sen jälkeen ei heru mitään apua vaikka kuinka kotosalla lasta hoitaistte...kiitos avusta ihan kuin ei ois tiukkaa muutenkin Ja mulla pankkina sampo,lyhentää ei saa muutakuin tuon 400-500 euroa puolessa vuodessa että 100 e kuussa pitäs sit olla varaa näin kotona ollessa laittaa siihen...kun ei vähempää voi kuussa laittaa..aijaa miten muut voi!!??
Ja sit pitää joka puolen vuoden välein käydä siirtämäs tota lainan erämaksua niin sinne lainan loppuun lisätään joka ikinen kerta 50 euroa kustannus maksuja!Hienoo...pitäs vaihtaa kai pankkii...

Toimeentulotuessa otetaan huomioon ne korot, jos siis on oikeutettu tulojen perusteella toimeentulotukeen, eikä kela maksa enää niitä korkoja.