Opinnäytetyö - voi paska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex-fil.yo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ex-fil.yo

Vieras
No muitakin tämmösiä aiheita näyttäs olevan mutta mullapas kivat kävikin. Menin meinaan aikuisopiskelijaksi AMK:hon (tradenomi) 2010 alusta. Opiskelin sitten työn ohessa (+ korvaavia muista opinnoista) melkein valmiiksi itteni kahdessa vuodessa (2010-2011) ja samalla tuli hoidettua työharjoittelu (omassa duunissa ihan oikeella palkalla) ja samalla tuli aloitettua lopputyö. Aattelin, että taatusti valmistun ennen vuotta 2013. No lopputyöhön se kosahti sitten...

No mua harmittaa kun mun ohjaaja aina sano vaan "kirjota, kirjota, kirjota" ja sano että näistä kirjoista otat sen teorian. EN tykännyt yhtään niistä... no sitten aloin kirjoittaa teoriaa toisten kirjojen mukaan. Ohjaaja sano vaan, että "sittenpähän kirjoitat". No syksyllä tuli sit ilmoitus, että ohjaaja vaihtunut. Hassua, vaihtui ihan eri alan tyyppiin (suoraan sanoen surkee ope). No aattelen, että aivan sama koska repäsen ton joka tapauksessa. No piti olla sit tapaaminen tammikuussa. Menin koululle (muuten en siellä käy ja matkaahan on semmoset 100 kilsaa, että hauskaa sinällään). No tää tyyppi oli unohtanut tapaamisen. Vitutti aikas paljon, mutta menin sitten ostoksille. Nyt piti sit kans olla tapaaminen, mutta tyyppi sairastui... Ei jumalauta... Miten voi olla tämmöstä.

Vituttaa tämmöset opinnäytetyöt kyllä. Tosi monta muutakin tunnen, jotka on vääntäneet muuten opinnot nopeesti työn ohessa, mutta sitten karahtanut hommat karille. Sitten jotkut sairaanhoitajat tekee kahdestaan jotain lapsellisia kysymystutkimuksia ja saavat paperit tosta vaan, mutta joillakin aloilla odotetaan sitä, että tehdään leikisti oikeeta tutkimusta. No katkeruutta kai, mutta vituttaa se silti...

Onpa ärsyttävä tilanne :(

Mulla on onnistunut oparin teko lähes pelkästään sähköpostilla yhteyttä pitäen. Välillä laitan työn luettavaksi ohjaajalle ja palautteen olen saanut joko facen tai sähköpostin kautta. Onnistuisiko sulla tuollainen systeemi?

Uusimmat

Yhteistyössä