opinnäytetyö.... ARRRGGHHH!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis ei vaan etene ei. Mulla lyö aivan tyhjää, enkä saa mitään aikaiseksi.. Pitäis tehdä opinnäytetyö liiketoiminnasta, mutta alkaa näyttää siltä ettei se koskaan valmistu. Tähänkö tää mun opiskelu kaatuu.. Oon vaan niin huono tuottaan tekstiä, ettei oo tosikaan. En edes tiedä minkälainen opinnäytetyön pitäisi olla, rungoltaan.. En oo löytäny kirjastostakaan julkisia opinnäytetöitä, joista näkis vähän minkälainen sen pitäisi olla. Säälittävää, etten meinaa saada edes tätä yhtäkään koulua päätökseen, kun se ammattinimike vielä multa puuttuu.. :(

etkö saa opinnäytetyön ohjausta?? Jos haluat nähdä rungon niin mene vaikka googleen ja googlaa... tai sitten theseus.fi on muistaakseni osoite mistä löytyy opinnäytetöitä, siis itse aikoinani sinne latasin!!

Eikö teillä saa siihen apua? Meillä oli kaksi seminaaria aiheesta ja 5 pakollista käyntiä ohjaajan luona. Erikseen oli ohjaaja sisältöön ja muotoon. Koulun kirjastossa oli kaikkien oppilaiden tekemät työt esillä ja niitä ruodittiin seminaarissa ennen oman aloittamista.

Samaa minäkin ihmettelen, että eikö oppilaitoksen kirjastossa muka ole paperiversioina kaikkien valmistuneiden opinnäytetyöt? Lainaat niitä vaikka ihan sokkona nipun ja selailet kotona. Yleensä oppilaitoksilla on myös ohjeet sisällön suhteen ja ohjausta muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eikö teillä saa siihen apua? Meillä oli kaksi seminaaria aiheesta ja 5 pakollista käyntiä ohjaajan luona. Erikseen oli ohjaaja sisältöön ja muotoon. Koulun kirjastossa oli kaikkien oppilaiden tekemät työt esillä ja niitä ruodittiin seminaarissa ennen oman aloittamista.

kunpa meilläkin olis pakollisia käyntejä. noi seminaarit kyl oli mut ohjaavan opettajan ohjaus oli ei mitään. yhden ainoan kerran hän on puhunut työstäni kanssani tunnin. toisessa seminaarissa kyseli kaikkia asioita jotka olin jo työhön laittanut. eli ei ollut lukenut työtäni ollenkaan vaikka kaksiviikkoa ennen seminaaria sen lähetin hänelle. koulut on niiiiin eritasoisia ja linjat. meil esim insinöörit voi valmistua joka kuukausi mut kulttuurialalta vain 4 kertaa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelut ohi:
etkö saa opinnäytetyön ohjausta?? Jos haluat nähdä rungon niin mene vaikka googleen ja googlaa... tai sitten theseus.fi on muistaakseni osoite mistä löytyy opinnäytetöitä, siis itse aikoinani sinne latasin!!

KIITOS! miksen oo tienny tuollaisesta sivusta.. pelastit mun päivän :)

meillä on niin puupääopettaja, että ohjaus opinnäytetyöhön on ollut todella olematonta eikä siitä ole saanut mitään irti.. aivan turha siis. mutta tuohon sivuun nyt tutustun, jospa tää projekti alkais eteneen.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:

kunpa meilläkin olis pakollisia käyntejä. noi seminaarit kyl oli mut ohjaavan opettajan ohjaus oli ei mitään. yhden ainoan kerran hän on puhunut työstäni kanssani tunnin. toisessa seminaarissa kyseli kaikkia asioita jotka olin jo työhön laittanut. eli ei ollut lukenut työtäni ollenkaan vaikka kaksiviikkoa ennen seminaaria sen lähetin hänelle. koulut on niiiiin eritasoisia ja linjat. meil esim insinöörit voi valmistua joka kuukausi mut kulttuurialalta vain 4 kertaa vuodessa.

No höh, mä sain sentään erikseen kieliopillisenkin open neuvoja, research methods -opettaja antoi omia vinkkejään ja sisällöstä vastaava opettaja ohjasi lähteiden valinnan kanssa yms.

Alkuperäinen kirjoittaja valita jollekulle:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:

No höh, mä sain sentään erikseen kieliopillisenkin open neuvoja, research methods -opettaja antoi omia vinkkejään ja sisällöstä vastaava opettaja ohjasi lähteiden valinnan kanssa yms.

tästä hommasta on valitettu jo niin monta kertaa ettei mikään auta. opettajat eivät halua muuttaa tapojaan ja linjapäällikön mielestä olemme muutenkin täysin paska ja turha linja..... mut onneks kohta pääsee pois. pari työtä palauttamatta ja loppuseminaari. jesh!!!

Yhteistyössä