Opetus: älä lainaa koskaan mitään keltään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Saatiin miehen siskon vaunut/rattaat lainaksi ja nyt sit huomasin, että niissä on homepilkkuja kankaassa :( En mä tiedä saako kankaita edes irti ja lähteekö tommoset millään pesussa :( Perkele. Ois pitänyt vaan ostaa omat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saatiin miehen siskon vaunut/rattaat lainaksi ja nyt sit huomasin, että niissä on homepilkkuja kankaassa :( En mä tiedä saako kankaita edes irti ja lähteekö tommoset millään pesussa :( Perkele. Ois pitänyt vaan ostaa omat...

Missä te säilytätte vaunuja, kun niihin hometta tulee?

Siis joo home tullut meillä. On unohtunut pihalle sateeseen ja sit varmaan jäänyt se kuomu "kasaan" eikä ole sit vissiin kuivannut kunnolla :( En tiedä varmasti. Ja muksu on jo liki 2-vuotias, että ongelma ei sinällään meitä koske. Ärsyttää vaan, kun piti pilata toisten rattaat, vaikka oon yrittänyt hyvin pitää :(

Laita pumpulipuikkoon kloriittia ja varovasti painele sillä homepilkkuja, lähtee tuolla puhtaaksi. Oon pessyt omia emmaljungan kuomurattaita homepilkuista ja vähän reilummastikin laittanut pumpulilla kloriittia.
Ei ole väritkään lähteneet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita pumpulipuikkoon kloriittia ja varovasti painele sillä homepilkkuja, lähtee tuolla puhtaaksi. Oon pessyt omia emmaljungan kuomurattaita homepilkuista ja vähän reilummastikin laittanut pumpulilla kloriittia.
Ei ole väritkään lähteneet.

No, ei toisen rattaille noin voi mennä tekemään. Ap maksaa rattaat omistajalle ja sit on kaikki hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Siis kauanko ne on olleet teillä, ap? ei hometta ihan muutamasta sateesta tule!

Rattaat on ollu meillä nyt sit likimain ton 2 vuotta, kun ovat sellaiset yhdistelmät tai jotkut... Ihan tässä jokunen aika sitten huomasin ne homepilkut. En tiedä kauanko ovat siinä olleet.

Noh ehkä se miehen sisko ei enää lapsia tee :D

Yhteistyössä