Opettaako ketään lastaan kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiinnostunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo kotikoulu vaikuttaa aika kiinnostavalta vaihtoehdolta, mutta itse en tunne yhtäkään kenellä olisi mitään kokemusta asiasta kun näitä on vielä niin vähän Suomessa..

Niin, onko rankkaa? Eroaako opetukseltaan paljon tavallisesta koulusta?

Hei! Saitpa täällä paljon pa$kaa niskaan jonkun yhden sanan takia! Noh, näitä mahtuu aina joukkoon
joilla ei ole mitään sanottavaa itse asiaan vaan haluavat trollata. Itse en tiedä ketään joka opettaisi lastaan kotona täällä Suomessa, mutta kun asuin USAssa, tunsin siellä muutamia perheitä joissa äidit opettivat lapsensa kotona. Uskon sen vain vaativan todella paljon viitseliäisyyttä ja sitoutumista opettavalta vanhemmalta.

Hei! Saitpa täällä paljon pa$kaa niskaan jonkun yhden sanan takia! Noh, näitä mahtuu aina joukkoon
joilla ei ole mitään sanottavaa itse asiaan vaan haluavat trollata. Itse en tiedä ketään joka opettaisi lastaan kotona täällä Suomessa, mutta kun asuin USAssa, tunsin siellä muutamia perheitä joissa äidit opettivat lapsensa kotona. Uskon sen vain vaativan todella paljon viitseliäisyyttä ja sitoutumista opettavalta vanhemmalta.
Ei kai tuo kaikki paska satanut vain huonon sanavalinnan tähden, olihan tuolla muitakin hiukan hölmöjä kommentteja ja virheitä aloittajalta.

Enivei aika vanha ketju. Olisi hauska kuulla, pääsikö perttieinari oikeaan kouluun vai joutuiko äitylin kanssa tankkaamaan pilkkusääntöjä.

mun kolme kakaraa oli muutaman vuoden kotikoulussa.
Ohjelma oli ACE. Heillä oli työkirjat joista opittiin, ei tarvinnut paljon opettajaa.
Kaksi kävi yliopiston ja yksi ei.