Opel Zafira -01

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplis2

Vieras
Minusta tuli tänään tai tulee virallisesti perjantaina Opel Zafiran -01 omistaja?
Kuinka monella tuo auto ja miten on toiminut? Mulle toi on 3:mas opel, mutta tota mallia ei ennen ole ollu, astra oli viimeks ja tykkäsin ajoin sillä reilu 4v, mitään ei koskaan ollu siis moitittavaa tai vikaa, se oli -95

Meilläkin oli -95 Astra ja ei mitään vikaa viiteen vuoteen. Opeleita haukutaan... Nyt me hankittiin uudempi auto. Keskipaikan kolmipistevyö piti saada. Astrassa se puuttui.

Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:
Minusta tuli tänään tai tulee virallisesti perjantaina Opel Zafiran -01 omistaja?
Kuinka monella tuo auto ja miten on toiminut? Mulle toi on 3:mas opel, mutta tota mallia ei ennen ole ollu, astra oli viimeks ja tykkäsin ajoin sillä reilu 4v, mitään ei koskaan ollu siis moitittavaa tai vikaa, se oli -95

hyvä auto,mies just hakemassa seinäjoelta meille sellasta:)

Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli. Heh... Meidän Opelissa oli jarruongelmia, mutta.... Toivottavasti sait hyvän auton! Moni tuttu Zafiran omistaja tyytyväinen autoonsa.

Meillä on toi. Ihan loistava muuten, mutta sähköfibaa pukkaa aina toisinaan...jolloin auto alkaa kyteä :xmas: Ensin veti oikkariin ratin takaa jostain, sinistä savua pukkas kesken ajon. Sen jälkeen penkinlämmitin poltti reiän penkkiin (kyllä lämpiää, sano!). Muuten ei valittamista :D

Mulla edellinen auto, Nissan Primera 00 ja taitaa olla maanantai kappale, siinä vikaa vian jälkeen, toisen kun saa korjattua ilmenee toinen ja siihen meni paljon korjauksiin rahaa. Ajovalojen polttimoita vaihdoin nyt vajaan 3kk aikana 6 ja nyt taas on pimeenä, ei tunnu vika löytyvän, miksi polttaa niin paljon, ihan sama onko kallis vai halpa poltin aina sama ongelma, samoin koskaan ei bensamittari ole toiminu, on anturaa ja pumppua vaihdettu, ei auta. JA paljon kaikkee muuta vikaa, hermot meni ja Opel palas maman luo. Toivon todella että olis taas hyvä kappale

Yhteistyössä