OP ja lainan lyhennys

  • Viestiketjun aloittaja asuntovelallinen
  • Ensimmäinen viesti
asuntovelallinen
Höh, asuntolaina erääntyi tänään. Aamulla (klo 9 jälkeen) kävin verkkopankissa katsomassa ja lainanhoitotilillä oli 11e liian vähän rahaa, siirsin sinne tarvittavan määrän ja vähän extraakin mutta silti laina ei ole vieläkään lähtenyt ja lainat kohdassa lukee isolla punaisella että yksi maksu myöhässä...
Pankista ei enää kukaan vastaa puhelimeen, koittaako joku järjestelmä vielä tänään ottaa tuota summaa tililtä ja voiko tästä tulla jotain seuraamuksia?

Hemmetti sentään, ja siis mekaanisesti en saa sitä itse siirrettyä kun lukee ja on aamusta asti lukenut että käsittelyssä, jos haluat tehdä muutoksia ota yhteys pankkkiisi.
 
"huokaus"
Henkilöasiakkaiden palvelut/OP
Pankkiasiat p. 0100 0500
OP 0100 0500 puhelinpalvelusta saat henkilökohtaista palvelua ma-pe 8-18, automaattinen puhelinpalvelu on avoinna ympäri vuorokauden.
 
"vieras"
[QUOTE="huokaus";26351822]Henkilöasiakkaiden palvelut/OP
Pankkiasiat p. 0100 0500
OP 0100 0500 puhelinpalvelusta saat henkilökohtaista palvelua ma-pe 8-18, automaattinen puhelinpalvelu on avoinna ympäri vuorokauden.[/QUOTE]

I know, kiityi silti, mutta nimenomaan käsketään ottamaan yhteyttä pankin sinne konttoriin jossa tili on.
 
-.-
Mä otin lainan nelisen vuotta sit, ja sillon ainakin sanottiin, että jos sovittuna eräpäivänä ei tilillä olekaan rahaa tarpeeksi, niin pankki yrittää vielä kahtena seuraavana päivänä ottaa sieltä ne rahat, ja sitten vasta he alkavat soittelemaan perään ja kyselemään. Että elä nyt liian huolissasi ole, kerkeet kyllä huomennakin sinne soittamaan ja selittämään tilanteen, jos koet sille olevan tarvetta.
 
Nordea
Nordea yrittää suoraveloitusta kolmena arkipäivänä. Sen jälkeen maksun voi hoitaa soittamalla esim. asiakaspalveluun tai omalle henk.koht. pankkineuvojalle, joka voi manuaalisesti ottaa erän tililtä.
 

Yhteistyössä