Olen tatuoitu jätkä!Mä oon :vampire:
Ootsä himmee?säälittävää ryypätä palstan kanssa...
Sulla on selvästi nuttura menny liian tiukalleEn ole humalassa. Minä nautin vain teetä, toisin kuin te sivistymättömät luuserit. Alkoholia vain nautitte, vaikka voisitte olla hoivaamassa lapsianne tai lahjoittamassa lastensuojelujärjestöille hieman euroja. Huhhuh..
Ei enää, ennen meni useinkin. Siksi minä leikkasin sen pois. Nykyisin hiukseni ovat niin lyhyet, että niitä on melko vaikeaa saada nutturalle.Sulla on selvästi nuttura menny liian tiukalle
No hommaa löysempi pipoEi enää, ennen meni useinkin. Siksi minä leikkasin sen pois. Nykyisin hiukseni ovat niin lyhyet, että niitä on melko vaikeaa saada nutturalle.
Valehtelet taasIhan vähän vaan :saint:
lääkkeet!!!en ole humalassa. Minä nautin vain teetä, toisin kuin te sivistymättömät luuserit. Alkoholia vain nautitte, vaikka voisitte olla hoivaamassa lapsianne tai lahjoittamassa lastensuojelujärjestöille hieman euroja. Huhhuh..
Mä oon vissiin niin kännissä, et Majuri alkoi just nyt kiinnostaa..Valehtelet taas
Taidt olla pimeeMä oon vissiin niin kännissä, et Majuri alkoi just nyt kiinnostaa..
Nou, mä oon in looov <3Taidt olla pimee
Varmasti hommaisin, jos käyttäisin pipoja. Ovat nimittäin melko rahvaanomaisia, ikävä kyllä. Sitäpaitsi, nyt on kesä, ellet ole sattunut huomaamaan. Harva varmaan muutenkaan käyttää pipoa tähän aikaan vuodesta, eikö vain?No hommaa löysempi pipo