Alkuperäinen kirjoittaja bud:No onhan ne muissakin maissa raskaana ja varmasti syövät noitakin jätskejä!! Maalaisjärjen käyttö on sallittua.
Mä veikkaan että jollakin oli tylsää ja halusi saada palstalle vipinää aiheuttamalla keskustelua että MIKSI B&J-jäätelö olisi vaarallista..Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Mistä tää juttu on peräisin että sitä ei saisi syödä?
Sama ku ois sit kysyny et kuka teillä raskausaikana saa nuolla taikinakulhotAlkuperäinen kirjoittaja jassåå:mahettiinko tarkottaa sitä cookie dough b&J jädeä... siinähän on raakaa keksitaikinaa,joka sisältää kananmunaa, ja eihän raakaa kananmunaa suositella syötävän raskauden aikana? Vai?
Mä mietin tota, ja olen kyllä noudattanut kiletoja ja suosituksia.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:mahettiinko tarkottaa sitä cookie dough b&J jädeä... siinähän on raakaa keksitaikinaa,joka sisältää kananmunaa, ja eihän raakaa kananmunaa suositella syötävän raskauden aikana? Vai?
Ne munat on muistaaksen pastöroituja.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Mä mietin tota, ja olen kyllä noudattanut kiletoja ja suosituksia.Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:mahettiinko tarkottaa sitä cookie dough b&J jädeä... siinähän on raakaa keksitaikinaa,joka sisältää kananmunaa, ja eihän raakaa kananmunaa suositella syötävän raskauden aikana? Vai?
Chockolitechip-cookiedough-jädeä kuitenkin söin...
Jos ei olis ni se merkintä löytyis niistä puteleista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kulkaas ihan kysyin siksi, kun purkissa ei ole mainintaa pastöroinnista. Eivätkä ole suomalaisia, joten siksi en tiennyt.