Oottekos kovia lukemaan?

• Viestiketjun aloittaja clivia
  • Ensimmäinen viesti
semma
Aikaisemmin luin valtavia määriä erilaisia kirjoja,mut nyt oon jo muutaman vuoden ollut lukematta oikeestaan yhtään mitään.
Hyvä kun lehden jaksan lukea päivittäin ja sekin jää lukematta toisinaan.... :/

Kyllä,LASTENKIRJOJA ääneen tällä hetkellä :D :D :D

Lukisin kyllä muuutakin kunhan kerkeisin ja mukavinta ajanvietettä ovat Steelen ja Robertsin kirjat joita kyllä hyllyynkin keräilen .Ja Paasilinnat tietenkin ,ja lehdistä 2+,vauva,avotakka,kotivinkki ,glorian antiikkk,kodinkuvalehti,meidän talo,et,askartelulehdet..siis lähinnä kaikki lehdet jotka käsiini saan.

Beshi
Aina! =) Joka välissä luen aina edes jotakin. Lehtiä ja Valitut Palat ilman muuta. Ja yöpödällä on nytkin Danielle Steelin kirja kesken. Muutenkin tuon kysyisen kirjailijan kirjat on lempparikirjoja ja ne kaikki löytyy myös omasta hyllystä =) Samoin pidän suomalasista Elsa Anttilan kirjoista, Arto Paasilinnasta, Untinen Aulelin sarja (tais tulla nimi väärin)Mutta Hevosten laakso Mammutin metsastäjät jne. ovat tuon kirjailijan tuotantoa. Voi kirjailijoita joilla on hyviä kirjoja on NIIN paljon ...

Olen.On vain aikoja elämässä, että ei aina ehdi lukea..sitten taas kun on aikaa, niin iskee oikein lukubuumi.Kaikki menee paitsi sotakirjat ja sellaiset missä tapetaan ihan silmittömästi.Juuri sain loppuun Harry Potterin uusimman ja aloitin scifi-kirjaa..sarjan 1. kirja on puolivälissä..en kyllä muista nimeä, mutta haltioita ja muuta seikkailee siinä :p

mulle tulee näitä valittujen palojen kirjavalioita, niitä on jo monen monta metriä. ne pitää lukea aivan tuoreeltaan. tänään just tuli uusin, en ole ehtinyt vielä aloittaa! ennen luin paljon enemmän (ennen nettiä...). lähes kaikenlaiset kirjat käyvät, niin paitsi ne sotajutut.
haluaisin lukea päätalon kirjoja, mutta kuinka käy jos aloitan ensimmäisen?? ei tule joulua meille, ei. tiedän jääväni koukkuun, eikä mistään muusta tule yhtikäs mitään. mutta joskus, sitten vaikka eläkkeellä luen ne kirjat vielä.
sidney sheldon on ehdoton suosikkini. stephen king oli kans joskus.

olen vielä siitä hyvä lukija, että kun saan kirjan loppuun, enpä juuri muista mitä siinä sitten tapahtui tai minkänimisiä henkilöitä siinä oli :ashamed:

mutta ei se mitään, näin voin lukea samat kirjat yhä uudelleen :D

Jep. On täällä ainakin parikymmentä hyllymetriä kirjoja + lastenkirjat.
Mun herkkua ovat pohjoismaiset dekkarit, mutta myös muu(nmaalainen) jännityskirjallisuus käy.
Satunnaisesti jotain muuta väliin, kun ylenpalttinen murhaaminen alkaa tympiä. Se muu voi olla ihan rakkauslätinää, tai joku hyvä kotimainen, tai vaikka elämäkerta.

clivia
Itse voisin kans vastata eli luen tosi paljon.Vain historialliset romaanit ei kiinnosta esim.Kaari Utrio mutta muuten luen laidasta laitaan.Mielettömän hyviä kirjoja on niin paljon ettei osaa edes nimetä. :LOL:

Eräs
Lukasin tuossa tuoreeltaan vauvan imetyksen ohessa Päätalon Riitun pojan. Suosittelen lämpimästi teille kaikille, jotka haluavat saada tietoa lasten hoidosta ja lapsiperheen elämästä ennen vanhaan.

Yhteistyössä