ootteko tilanneet zumbatunnit.fi sivuilta mtn?? tilasin 26.3 ja oon oottanu ku kuuta nousevaa tilausta jota ei näy ei kuulu..!!

tilasin sieltä jonku zumba dvd:n siis sillon 26 pvä. ei oo vieläkään tullu, sähköpostissa tuli se tilauksen vastaanottoilmoitus, ja sitten kun tuote lähtee niin pitäis tulla ilmotus siitäki..ei oo tullu vieläkään ja tänään olen yrittäny soitella pitkin päivää siihen numeroon joka siinä oli, koko ajan varattua ja kun jää langalle oottelemaan niin menee hetken kuluttua poikki, alkaa vaan tuuttaamaan nopeampaa. :headwall:
hermo menee kun olen oottanu sitä joka päivä tulevaksi. :( ja siis maksoin sen heti sillon tilausta tehdessä..

mie
Eihän tuomikään ihme jos ei vielä ole tullut, tuossa on kuitenki useampi pyhäpäivä välissä. Jos oot tilannu 26.3 perjantaina niin tilausta ei vältsii ole käsitelty ennen seuraavaa viikoa ja sitten onki jo tullut pääsiäispäivät, venaa pari päivää vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eihän tuomikään ihme jos ei vielä ole tullut, tuossa on kuitenki useampi pyhäpäivä välissä. Jos oot tilannu 26.3 perjantaina niin tilausta ei vältsii ole käsitelty ennen seuraavaa viikoa ja sitten onki jo tullut pääsiäispäivät, venaa pari päivää vielä.
juu näin täytyy tehdä. on vaan niin hinku saada se, ettei huvittais ootella :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kummastuttaa vaan kun olisin halunnut kysellä vähän enempi tilauksesta, niin koko päivän ollu varattuna puhelin. eikai sekään ole normaalia? ja luulis että tähänpäivään mennessä olis sähköpostiin jo kerenny ees tulla se että tuote on lähteny matkalle.. :/

Yhteistyössä