Ootteko te tätä siivouslaitetta jo kokeilleet.

Siis imuroi ja pesee lattian samalla et onko käytännön kokemusta ja jos niin millaisia kokemuksia teillä on?

Ja siis itel imurin letku repes taisin pikkaisen liikaa vain vedettyä siitä letkusta. Mut sit entäs se perus dyson siihen ei vissiin tarvii ees niit paperipussei enään? Paljon sellanen perus dyson on kustantanut teille ja mistä kaupasta haitte sen? Ja jos tilasitte netistä ni minne niin iso paketti menee? En oo oikeen koskaan mitään tilannut netistä. Noh maksan youtube premiumia ja soundcloud prem ettei tuu mainoksii. Mul oli youtube premium menny kiinni 3.12 olis sillon menny mashii tililt mut sinä päivänä oli se jannan keikka ni pakko oli säätää niin et päästiin tytön kaa edes sinne. Nih edellisen iltana peruin tilauksen ettei seuraavana päivänä mee maksua ja budjetti ois mennyt tosi tiukaksi. Noh säädin viel seuraavana iltana mashii monest paikkaa ni saatiin ihan kiva ilta.
Ja vähän iskä tyttö aikaa.
Mut tässä linkki siihen uuteen siivousvälineeseen?

Ja siis näin tutulla tämän dysonin ja se vaikutti hyvältä eikä tarvis enään enään pölypussien kanssa säätää ja senkun vaan tyhjentää pussiin
En tajua miksi lattioita pitäisi pestä niin hiivatin usein.

Jos jotain roiskuu pyyhin oitis. Muutoin pesen tyyliin kerran kesässä.
Noh kun pesee lattiat useemmin niin tuleeko siitä sellaista puhtauden tuoksua kämppään jos jollain hyväntuoksusella pesuaineella on ne pessyt? Siis itehän vois valita jonkun tervanhajuisen pesuaineen. Minkä tuoksun sä haluisit pesuaineesta tulevan taloosi? Ja millainen tuoksu kämpässä jos vuoden pesemäti? Mut joo näin tutulla dysonin sen missä se pallo minne mahtuu enempi roskaa ku niis kaalliimis dysoneis joissa vaan varsi ei oo isoo säilöö roskalle ja en tajua minne se roska menee. Mulla kyl vähän kertyy isompaakin murua lattioilta pölynimuriin. Mut tässä tää mun tuumailema malli ku sen jälkeen ei tarvis enään säätää pölypussien kaa ja eikös ne pölysuuttimien suut oo muovia ni pääsis siitäkin eroon. Tai ite välil vaan tyhjentänyt sen pölypussin kokonaa ja laittanut uudestaan pölyimuriin. Et miksi tuota ei tee aina vai oletko koskaan testannut monta käyttö kertaa voi yhdellä pölypussilla tehdä? Täs tää minkä näin sil tutul.

Tätä dysonia en ymmärrä et mitä sille lialle tapahtuu onko siel sisäl joku polttouuni niille roskille et ne palaa siinä vaihees ja ei roskaa kerry imuriin. Mikäs sun imuris on?.
Mut täs tää linkki et miksi tää on kalliimpi kuin sellanen missä kunnollisempi säiliö?.

Tai sit pihkan tuoksu ja ne olis ainakin mun pesuaineissa tosi voimakkaat ne tuoksut ettei mitään laimeeta versioo missä vähän vain haiskahtaa tuoksu. En oo oikeestaan sen kummemmin ennen miettinyt imuri asiaa kun olen aina saanut joltain imurin ja sillä on sit menty ja niillä ehdoin mitä se imuri juuri vaatii. Noh sain letkun meneen niin imuriin et se kotelo joka lukitsi sen letkun imuriin piti ottaa pois ja lyhensin sitä letkuu ja sen työnsin suoraan syvälle sinne reikään ja kyl se imee hiljasel tehol mut jakso murut imee. Mut mä oon niin toope et aina vedän siit letkust mut nytkun mikään ei pidä sitä letkua kiinni ni täytyisi aina kantaa sitä imurin tankkia kun imuri menee nyt se lähtee ku tarpeeks vetää ni irti heti ku mikään ei pidä sitä kiinni. Mut it works. Mut ehkä tilalle sit pitää nyt saada hyvä ja käytännöllinen. Ainoo mikä mietyttää jos miten se netist onnistuu. En ole siis koskaan itse ostanut imuria et valinta niissä on uus ja kyl se hommaaminen aikaa vie säästö siihen vie muutaman kuukauden nyt meen tolla imurin kyhäelmällä siihe asti😂

• Tykkää
Reactions: 9MM.
kun käyttää homecaren kuivamoppia ja kosteamoppia. ei imuria oikeestaan tarvii kovin usein kaivaa kätköistään. no toki joskus pitää imuroida sohvaa ja nojatuoleja. mutta harvoin.
Mut miten se moppi toimii jos on isompaa murua lattialla et mihkä ne murut menee tuossa sinun mopissassi? Ja mul tulee sellasta pikku muruukin joka puolelle kämppää et mistä se edes tulee😡 vai lakaisetko ihan vanhalla luudalla ne suurimmat murut lattialta ekaks? Vai jos et ni miten onnistut ettei sulle tuu isompaa murua lattioille?. Mun sisko on omituinen siinä mielessä et kun se syö ni leivästä ei putoa murenakaan mihkään ku mä syön leipää tai jotain ni aina murui tippuu lattiollle ootko sä syödessä siisti jolta ei putoo murenakaan lattialle tai mihkään muuallekkaan? Mistä hait tuon mopin?

Toki riippuu myös lattiasta. Ku meillä on lautaa ja siinä rakoja ni vettä pruuttaava vempelehän kastelisi ihan liikaa.

Mä aion hankkia robotti-imurin Henry-murun seuraksi. Ja moppaamiset hoidan nihkeällä, käsipelillä, tulevaisuudessakin.

Mitä järkee siinä robotti imuris on. Kaveril sellanen ja aika onneton se on ja kallis. Mut hei imuroiko se edes listojen päältä et niihinhän kertyy pölyä mut robo imuri ei niihin pysty et joutuu nekin puhdistaa. Mun mielestä robotti imuri on et otetaan rahat pois kuleksimasta ja hykerellään matkalla pankkiin😁 vai miksi haluat robo imurin?

Mut miten se moppi toimii jos on isompaa murua lattialla et mihkä ne murut menee tuossa sinun mopissassi? Ja mul tulee sellasta pikku muruukin joka puolelle kämppää et mistä se edes tulee😡 vai lakaisetko ihan vanhalla luudalla ne suurimmat murut lattialta ekaks? Vai jos et ni miten onnistut ettei sulle tuu isompaa murua lattioille?. Mun sisko on omituinen siinä mielessä et kun se syö ni leivästä ei putoa murenakaan mihkään ku mä syön leipää tai jotain ni aina murui tippuu lattiollle ootko sä syödessä siisti jolta ei putoo murenakaan lattialle tai mihkään muuallekkaan? Mistä hait tuon mopin?
no sitä varten on se luuta olemassa, jolla muruset pois lattialta.Erittäin yksinkertaista hommaa.

no sitä varten on se luuta olemassa, jolla muruset pois lattialta.Erittäin yksinkertaista hommaa.
No paljon toi sun moppi maksaa ja mistä hommasit sen? Hei jaksatko laittaa linkin siihen mikä sulla on et nään millanen koitin tolla sun antamal nimel . Vai tätäkö tarkoitit? Siis mihin sitä kuiva moppia tarvii? Ku kyl mul nopeesti lattia kuivuu kun oon sen mopannut. Mut tätäkö moppia tarkoitit?.

vierailija
Mitä järkee siinä robotti imuris on. Kaveril sellanen ja aika onneton se on ja kallis. Mut hei imuroiko se edes listojen päältä et niihinhän kertyy pölyä mut robo imuri ei niihin pysty et joutuu nekin puhdistaa. Mun mielestä robotti imuri on et otetaan rahat pois kuleksimasta ja hykerellään matkalla pankkiin vai miksi haluat robo imurin?
Meillä on robotti imuri ja olen siihen hyvin tyytyväinen, paljon säästää aikaa kun ei tartte kauttaaltaan imuroida. Jälki on erinomaista kunhan ei osta halppis lelua ja kiinnittää huomiota imutehoon (vähint. 5000pa) Tietenkään ei imuroi listojen päältä, siihen sopii hyvin Dyson ja sopiva suutin.

Meillä on robotti imuri ja olen siihen hyvin tyytyväinen, paljon säästää aikaa kun ei tartte kauttaaltaan imuroida. Jälki on erinomaista kunhan ei osta halppis lelua ja kiinnittää huomiota imutehoon (vähint. 5000pa) Tietenkään ei imuroi listojen päältä, siihen sopii hyvin Dyson ja sopiva suutin.
Eli robo imuri ei täytä vaatimuksia viellä et imuroi kaiken ehkä siihen imuriin pitäisi saada varsi joka imuroi ne listatkin et se nousee niiden tasolle ja imuroi listankin. Oisko se mahdollista. Nyt en näe järkee siinä jos joutuu kuitenkin itse imuroimaan robon puutteellisen jäljen? Et samal vaival ku ne listat imuroi ni menee se lattiakin. Listojen imuroiminen tavallisella imurilla on sellasta piperrystä ja oon hiukka laiska just siinä listojen imuroinnissa. Oisko linkkaa kuvaa siihen suuttimeen jolla saa listatkin imuroituu helposti?

Yhteistyössä