Ootteko saanu hormonikierukan reseptille?

• Viestiketjun aloittaja jännittää
  • Ensimmäinen viesti
Oon ymmärtänyt et hormonikierukka vaatis aina reseptin. Sain kierukan puoleen hintaan kun reseptis oli maininta et tulee runsaiden kuukautisten hoitoon.Ite asennus ei tuntunu ku nipistelynä mut sen jälkee kouristeli jonkin verran,siitäkin selvis särkylääkkeellä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2004 klo 13:52 miuku kirjoitti:
Oon ymmärtänyt et hormonikierukka vaatis aina reseptin. Sain kierukan puoleen hintaan kun reseptis oli maininta et tulee runsaiden kuukautisten hoitoon.Ite asennus ei tuntunu ku nipistelynä mut sen jälkee kouristeli jonkin verran,siitäkin selvis särkylääkkeellä.
siis edelliseen lisätäkseni riippuu lääkäristä kirjottaako sairauden hoitoon vai ei itse sain pyytämättä :ashamed: :)

archie
Mulle myös lääkäri kirjoitti reseptiin runsaitten kuukautisten hoitoon ihan oma-aloitteisesti vaikka en hirveästi edes valittanut et on runsaat ja kivuliaat menkat. Kävin yksityisellä asennuttamassa sen ja valmiina oli lääkärillä, kävin sitten vaan apteekissa itse ostamassa tilalle uuden.

kuunsäde
mä laitatin sen kanssa perhesuunnitteluneuvolassa, siellä se oli jo lääkärillä valmiina, laskua tässä ootellaan :whistle: eikä mulla ainakaan laittaminen sattunu yhtään :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2004 klo 23:06 kuunsäde kirjoitti:
mä laitatin sen kanssa perhesuunnitteluneuvolassa, siellä se oli jo lääkärillä valmiina, laskua tässä ootellaan :whistle: eikä mulla ainakaan laittaminen sattunu yhtään :D

Näin on ollut miullakin :wave: Mitään reseptejä ei ole etukäteen kirjoiteltu vaan vempain ollu lekurilla oottamassa ja lasku tullut joskus perästä=)

Yhteistyössä