Ootteko nähneet jonkun näistä leffoista?

http://www.finnkino.fi/?ctid=1004&cid=1140&date=2009-07-06&begin=1800 Linkissä on ens viikon maanantain esityksiä, pääsen leffaan silloin joten noista valitsisin jonkun. En osaa päättää! Suositelkaa ja kommentoikaa leffoja jos ootte käyneet kattomassa tai jos ootte kuulleet jotain juttuja leffoista =)

kävin viime viikolla katsomassa
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:
Mä valitsisin tuon enkelit ja demonit. Sehän on jatkoa sille Da Vinci koodille ja se oli mielettömän hyvä.
Ei ole vaan sitä aiempi osa, mutta nousi suosioon vasta DV:n myötä. On kyllä tarinana parempi kuin DV. Leffa jäi tietysti valovuoden kirjasta.

En suosittele että menee katsomaan ellei ole tutustunut Dan Brownin tuotantoon jo. Ei sovi sellaiseksi leffaksi että "valitaan nyt vaan listasta joku mikä kuulostaa kivalta".

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Tieto - on vaihtoehtona mun tuo näyttelijä Nicholas Cage ei kuulu ollenkaan suosikki näyttelijöihin joten se tökkii :/
Kakun Niko on mun ehdoton feivöritti!! Pakko nähdä tämä =D
Tai hakin?
Joo totta, me vain aina miehen kanssa vitsaillaan, että katotaan Nikolas Kakun leffoja :)

sinne vaan
No ne ovat nimensä mukaisesti 3-ulotteiselta vaikuttavia. Siellä istuvaan lasit päässä katsomassa. Mene katsomaan niin näet. :) Suosittelen, että jokainen käy edes joskus elämässään kokeilemassa 3D-elokuvaa! Ice Age on vielä siitä hyvä valinta, että ei tarvitse lukea tekstejä kun voi mennä dubattuun versioon. Tekstien lukeminen lasien kanssa on hieman hankalaa mutta ei toki mitenkään mahdotonta.

Yhteistyössä