Ootteko koskaan pysähtynyt miettimään miten hyvin teillä kaikki on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hope
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hope

Vieras
Niinkun siis mullakin.Mun mielestäni kaikki on hyvin kun on elämän perus asiat kunnossa,terveyttä,rakas mies,rakkaat lapset.Just istuin tuossa kuistilla äsken ja pysähdyin miettimään tätä kun oli niin ihana rauhallinen hetki,aurinko paistaa lämpöisästi ja lempeä kesäinen tuulahdus helli ihoa....

....Tajusin miten onnellinen mä olen ja saan olla. :) *Sydän hymiö tähän*

Oon miettinyt, ja aika usein sen jälkeen kun oon huomannut surkutelleeni jotain asiaa, joka on ollut niin pieni ja saanut niin suuret mittasuhteet. Ja ajatus siitä kuinka kaikkoi on hyvin saa välillä pelkäämään, jos kaiken tai jotain menettää.

Olen miettinyt monestikkin. Olen terve, olen saanut kaksi tervettä ja niin ylisuloista lasta, minulla on hyvä koti, tulevaisuus vaikuttaa ihan hyvältä, köyhä olen mutta onnellinen.Ja mikä tärkeintä lapsilla on hyvä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kyllä mun asiat voisi paremminkin olla, mutta paljon huonomminkin ne ovat olleet kuin nyt.

Sulla on varmasti ollut huonommin tosiaan..olen lukenut siitä sairaudestasi.=( Onneksi kuitenkin nyt kaikki siltä osin hyvin! *Halit*

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Olen miettinyt monestikkin. Olen terve, olen saanut kaksi tervettä ja niin ylisuloista lasta, minulla on hyvä koti, tulevaisuus vaikuttaa ihan hyvältä, köyhä olen mutta onnellinen.Ja mikä tärkeintä lapsilla on hyvä olla.

Justiinsa samoin! + että mieskin on terve ja paras mahdollinen. Muistan myös iloita useinkin esim sähköstä ym "itsestään selvyyksistä" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:

Totta...raha saa joskus mielen maahan,rahahuolet siis.Mutta onneksi se nokka nousee ylös takaisin.Raha on pieni murhe jos kaikki muu kuitenkin hyvin.Ihanaa että joku muukin ajattelee joskus tälläsiä....:) Kyllä saa olla niin onnellinen kaikesta mitä on saanut ja mitä on.

Kylläpä sitä tulee aateltua päivittäin, joskus montakin kertaa päivässä. Aina kun pätkähtää mieleen joku pikkuasia josta narista, on pakko sanoa itelleen että ei sulla kuule pitäs olla mitään valittamista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Hope:
Kyllä mun asiat voisi paremminkin olla, mutta paljon huonomminkin ne ovat olleet kuin nyt.

Sulla on varmasti ollut huonommin tosiaan..olen lukenut siitä sairaudestasi.=( Onneksi kuitenkin nyt kaikki siltä osin hyvin! *Halit*

Jep, syövän osalta asiat on hyvin. Kunhan nyt kroppa vain muuten pysyisi kunnossa.

Sitten taas miesrintamalla voisi mennä huomattavasti paremmin ja lisää lapsiakin saisi tulla. Mutta hyvinpä leppoisaa elämää vietetään tytön kanssa =)

Tuli tuossa tovi sitten ihan kyyneleet kun lasten touhuja kattelin ja totesin kuin rakkaita he miulle ovat. Ja kuinka onnellinen heistä olen. Kaikki muu saa mennä syvälle suohon, mutta niin kauan ku he minulla ovat, olen minä onnellinen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hope:

Jep, syövän osalta asiat on hyvin. Kunhan nyt kroppa vain muuten pysyisi kunnossa.

Sitten taas miesrintamalla voisi mennä huomattavasti paremmin ja lisää lapsiakin saisi tulla. Mutta hyvinpä leppoisaa elämää vietetään tytön kanssa =)

Toivon että löydät vielä sen rakkauden...:) Kyllä se sieltä vielä joku kaunis kerta vastaan tulee. =)

Pyrin päivittäin miettimään sitä, mikä/mitkä minulla on hyvin! Ja aiheita riittää JOKA päivälle, vaikkei terveys kovin hyvä olekaan ja talous on persiillään...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Varsin usein, vaikka terveyskin on jo monelta osalta mennyt. Mutta on sitä vielä jäljelläkin =)

Sulle kanssa nostan todella hattua,olen lukenut sunkin sairaudesta. =( *Halauksia* oot niin positiivisella asenteella aina,kuitenkin vaikka sairaus varjostaa elämää.

Saat olla ylpeä itsestäsi!!! :)

Yhteistyössä